Wat zijn de beste side arms tekoop in nederland?

Zelf hou ik het volgende aan,
Temperaturen van 15 en hoger. nuprol 2.0
14 en lager nuprol 3.0.
Na een jaar of 2,5 is mijn slede uiteindelijk bij de rearsight iets gescheurd, maar nogsteeds bruikbaar.
Dus je zou dan voor de zekerheid 12 en hoger 2.0 kunnen pakken en bij 11 en lager 3.0.
Ook afhankelijk van de verwachte stijgende temperatuur.

Beste is Hi Tech. Alleen schijnt importeur er mee gestopt te zijn. Dus buitenland kopen. Kost iets verzendkosten maar meer bestellen dus. Nuprol 3.0 betaal je 17,95 en Hi Tech kost 9,95 voor 1000ml. Reken maar uit het verschil. Bovendien geeft HiTech ook meer fps.

TM 5.1 standaard nemen. Schiet goed out of the box en upgraden zodra er iets kapot gaat. Waarschijnlijk na verloop scheurtje in de slide. Dan vervangen door alu uitvoering.

Heb een VFC Glock17 gen 4

Heb magazijn op gas en co2 , reuze handig als de temp lager word dan stap je over op c02 .

Schiet ook super nauwkeurig

Mijn beste beste side arm toe nu toe .

Robin

Beste is Hi Tech. Alleen schijnt importeur er mee gestopt te zijn. Dus buitenland kopen. Kost iets verzendkosten maar meer bestellen dus. Nuprol 3.0 betaal je 17,95 en Hi Tech kost 9,95 voor 1000ml. Reken maar uit het verschil. Bovendien geeft HiTech ook meer fps.
Weet jij dan toevallig ook een goede site om dit te bestellen? Mvg

Ik heb hem eindelijk binnen:D binnekort eens uitproberen. Alleen waar moet ik opletten met onderhoud enzovoorts? En wil er eigenlijk een tracer opmaken hoe kan ik dit het beste doen