WE 1911 Gebogen Veer

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
hallo,

Ik heb mijn WE1911 vandaag uitelkaar gehaald om hem een beetje schoon te maken. Ook even gekeken hoe alle onderdelen eruit zien. Toen ik de slide eraf haalde zag ik dat de veer gebogen zat. Op Bunkerhill hadden we dit ook gedaan, en was dit ook al opgevallen. Ik vroeg mij af of iemand weet wat dit kan zijn? Op Bunkerhill dachten wij dat er misschien een onderdeel miste. Maar dat vind ik raar want hij was nog nooit uitelkaar gehaald.

Screenshot_2017-09-16-22-27-25_1.png
 
Zit de bocht/kink er ook nog in als je de veer er helemaal uit haalt, en dus ontspannen is?

Ik denk namelijk gewoon dat het komt doordat de veer nu niet meer op z'n plek gehouden wordt door het lower frame van je 1911.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Zit de bocht/kink er ook nog in als je de veer er helemaal uit haalt, en dus ontspannen is?

Ik denk namelijk gewoon dat het komt doordat de veer nu niet meer op z'n plek gehouden wordt door het lower frame van je 1911.

Er is niks mis met de veer. Die is gewoon goed als hij eruit is.
 
Dit is bij 1911's zonder een full length guide rod compleet normaal.
Als je bij de guiderod een beetje drukt en die recht zet is je veer ook weer recht
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Dit is bij 1911's zonder een full length guide rod compleet normaal.
Als je bij de guiderod een beetje drukt en die recht zet is je veer ook weer recht

Aah oke, goed om te lezen dat dat normaal is. Het ziet er alleen een beetje raar uit. En als hij dicht is en ik schud een beetje, dan hoor ik hem bewegen.
 
Haha, de 1911 van Niels ja. Remember :)

Oogt wat vreemd inderdaad, maar kan geloven dat de lower 'm op z'n plek houdt. Zelf heb ik er in mijn 1911 geen 'last' van, dus vandaar dat 't nogal wat vreemd oogt.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland