We beginnen met een uitglijer

De ouwe stomp

Member
4 apr 2015
15
0
Trophies
1
Oops..


Zette m'n voorstel verhaal per


ongeluk bij die van Ruben..


Sorry


Afijn.


Ik ben Robert.Met m'n 56 jaar voor sommigen van jullie een fossiel,maar ben gelukkig nog jong van geest (of begin vroeg dement te worden)


Ik ben al vanaf m'n 5e actief in de schietsport.Kwam in de tijd met m'n Pa wekelijks op de schietbaan in Breda (mastbos).Heb toen echt met alles wat los en vast zit mogen schieten.Denk ook dat ik het jongste slachtoffer van een Garand duim ben


Was ook jeugdlid in Ridderkerk war ik braaf met lucht schoot.Op m'n 18e gelijk een Bijzondere Machtiging.Vanaf dat moment heb ik iets van 30 (of zo) wapens gehad.


Me altijd hoofdzakelijk op Militairgeweer toegelegd en later op Parcours.Vooral dat laatste is een kostbare grap!


Ergens in 1997 werd m'n Pa terminaal ziek en moest hij z'n machtiging inleveren.Voor mij was dit een goed moment om solidair ook de boel in de verkoop te zetten (eigenlijk werd alles een beetje te duur)


Tijden de boel de boel gelaten.techniek schrijdt voort maar ik had er geen oog meer voor.Tot.... een ouwe maat me over airsoft vertelde.


Heel betaalbaar!! Een keer langs Piro Barendrecht gewipt waar Merlin me alle ins &outs vertelde en vanaf dit jaar heb ik dus een "pasje"


 
 
Welkom op het ACN forum Robert.


56 jaar valt nog mee hoor. Ik kom ouder tegen op het veld, bij sommigen vraag je je af achter welke boom ze de rollator geparkeerd hebben ;)


Mooie ervaring met de schiet sport heb je al.


Heel betaalbaar!!

Daar kom je dan nog wel achter ;)    Als je eenmaal begint aan airsoften, dan is er geen stoppen meer aan.


 
 
Gelukkig een forumlid dat ouder is dan ik. (52)  hahah. Welkom Robert !


Vr. gr. Tri Shot.
 
Ik voel me na een skirm (of de dag erna) vaak 80!


Dus welkom op dit forum jonkie. ;)
 
Welkom op het ACN forum Robert.


56 jaar valt nog mee hoor. Ik kom ouder tegen op het veld, bij sommigen vraag je je af achter welke boom ze de rollator geparkeerd hebben ;)


Mooie ervaring met de schiet sport heb je al.


<blockquote>
Heel betaalbaar!!

Daar kom je dan nog wel achter ;)    Als je eenmaal begint aan airsoften, dan is er geen stoppen meer aan.


Tja..daar ben ik inmiddels ook achter hoor.Heb het tot nu toe betaalbaar gehouden met een Glock 17 van WE en Tangfoglio Gold Edition (race gun)


Maar sta nu op het punt om een M4 en een MP7 te kopen. Ik heb een schijthekel aan wat ze bij Piro "Bart Smit&Wesson" kwaliteit noemen.Nou .... ik hoop dat ik het binnen de perken kan houden (maar vrees het ergste)


 

</blockquote>