We Nulpro fps test

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.449
661
Trophies
25
Omdat er 3 soorten nulpro gas van We te verkrijgen zijn en het buiten kouder wordt, heb ik een test uitgevoerd om de fps waarden mee te vergelijken.

Helaas was mijn setting niet helemaal goed doordat ik toch alsnog wat last had van een iets te donkere ruimte.
Mijn FPS meter deed het hierdoor niet (goed) en daardoor is de test onvolledig.

Ik ga hem nog herhalen maar dan met betere belichting.

Voor wie nu al nieuwsschierig is heb ik hier de link naar hoe de test nu gegaan is:

Het is Nuprol ;)

Maar erg bedankt voor de test. Kun je die gassen in elke replica gooien wanneer het koud wordt?

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
hehehe ik dacht al dat er een typfout in de titel zat :D

De verschillende soorten gas zijn natuurlijk ook optimaal werkzaam bij verschillende temperaturen. Laatste skirm was de temperatuur vrij laag (5c) en toen kreeg ik op semi met Nuprol 3.0 door het cooldown effect niet eens fatsoenlijk een magazijn erdoor. Na de overstap naar 4.0 die zelfde dag weinig verschil. Voelde mij goed nutteloos tussen alle aeg'tjes.

Daarom nu zelf ook maar een AEG aangeschaft :P (zie "wat heb jij aangeschaft" topic)

Ik ga morgen nuprol 3.0 uitproberen in de kou. Wel op mn sidearm gelukkig :P
Normaal heb ik Walther gas, maar dat werkt al niet als het 10 graden is.

Het is Nuprol ;)

Tnx. Staat in de film ook fout :(

Maar erg bedankt voor de test. Kun je die gassen in elke replica gooien wanneer het koud wordt?
Sidearms wordt 4.0 voor afgeraden

k ga morgen nuprol 3.0 uitproberen in de kou. Wel op mn sidearm gelukkig :p
Normaal heb ik Walther gas, maar dat werkt al niet als het 10 graden is.

Ik had vorige skirm in ulicoten toen deed rood het niet. Nu ga ik zwart morgen proberen. Maar aeg als backup mee

Rood deed het inderdaad niet. 2 schoten en mn mag was leeg.
Op het eind van de dag met 7 graden en toen ik mn mags de halve dag in mn broekzak gedragen heb deden ze het wel beter.
Dus: ik ga op zoek naar een goede Co2 voor koude dagen :p

Edit: dit was op mn WE glock 19 en Luger.

Laatst bewerkt:
@ChaoSState
Vermeld ook even je merk replica erbij.
Mijn TM sig P226 of tm desert eagle werken nog prima bij koud weer.
En dat gewoon met nuprol 2.0 (groen) en abbey red.

Gisteren bij -2/2 graden in daarle had ook nupro 4.0 zwart moeite om mij bb's uit de WE l85A2 te duwen. Ik had ze special aan voorverwarmd in mijn broekzak maar de cooldown was blijkbaar toch teveel.

Maar aankomende week kijk ik of ik minentje hebt om overdag te testen dan is er meer licht wat de metingen bevordert.

Misschien een stomme opmerking van een noob zoals ik maar
Kan je je magazijnen niet in een thermosok doen en je gasfles idem..?

ik had mijn mags in broekzak en bij gebruik pakken. maar door kou is het cooldown effect er erg snel en heb je alleen de eerste paar bb's die dan goed gaan. Beter is om dat even wat meer te sparen en HPA ventielen op je mags te doen met tank er aan vast

Kunnen Co2 mags ook in een greengas gbb?
Of is die druk weer anders waardoor je replica schade krijgt?

Dat kan afhankelijk van de replica.
Maar ik zou het niet zo maar met elke replica proberen.
Meestal verkoopt de leverancier dan co2 en green gas magazijnen voor dat type replica. net als voor mijn kjw 1912

Door diverse omstandigheden er helaas niet eerder aan kunnen beginnen maar vandaag is het er dan toch van gekomen en heb ik weer opnieuw kunnen filmen met genoeg licht zodat fps meter ook goed kon werken.
Nu alleen nog het beeld bewerken tot een filmpje.