weekendskirm belgie

noudi93

Well-Known Member
17 sep 2017
54
32
Trophies
7
Hallo mensen,

Ik vroeg me af of mensen hier toevallig nog mooie locaties in belgie weten voor een weekendje airsoften. Aangezien het vrijwel altijd minimaal 3 uur rijden word wouden we graag een weekend gaan.

We zijn nu naar the chambers aan het kijken en dan in een hotel overnachten maar wellicht hebben mensen hier nog betere suggesties.

Qua speelstijl spelen we normaal bij bunker hill of delta 19

The chambers is erg leuk, de spelbegeleiding kan naar mijn mening iets beter, en als silo of cleanshot daar is is het al helemaal een hit or miss.

Fort barchon is ook erg vet maar hetzelfde verhaal een beetje.

Fort knox nog niet geweest maar zou ook goed zijn.

zelf woon ik in België maar speel ik liever in Nederland (airsoft no limit en area 57 hebben mijn hart veroverd met de passie en moeite die ze in hun events steken)

Meer velden ken ik momenteel ook niet in België op enkele indoorsites na.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hoezo is de spel begeleiding anders als zij er zijn?

Goh, ik ga hier misschien teveel op geruchten af natuurlijk, maar heb toch al wel van klachten gehoord als 1 van hun op het veld staat dat ze met veel dingen weg komen (full auto van uit gebouwen terwijl het al elke keer niet mocht als ik er was, teamkills voor leuke footage te hebben)

Kan zijn dat het allemaal wat opgeblazen is of dat de regels anders waren toen

Wij hebben in april een weekend chambers gedaan en dat is erg goed bevallen! Huisje geboekt op 15min rijden van het veld.

Op zaterdag was cleanshot er en zondag silo. Zaten (helaas) bij ons in het team dus durf niet te zeggen hoe het is om tegen ze te spelen..

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor