Weer een aankomend lid uit de gemeente Brielle

RobinS

New Member
10 sep 2014
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,
Mijn Naam is Robin ben 36 jaar en woonachtig in de gemeente Brielle.
Sinds een aantal dagen ben ik erg geïnteresseerd in het airsoft en het gehele gebeuren eromheen.
Na een militaire achtergrond van 9 jaar denk ik dat dit de juiste uitdaging is waarin ik me goed kan vinden.
Graag laat ik mij adviseren op het gebied van het aanschaffen van een replica, en ben erg benieuwd of er in mijn regio nog meer leden actief bezig zijn met de airsoft sport.


Gr,
Robin  
 
Welkom Robin.Voor advies mbt je eerste replica kopen zou ik ook ff een post maken bij 'Algemeen'.En volgens mij zitten er in jou regio wel wat airsofters. :)
Grt 
 
Hi Robin! 
Welkom! :D Een militaire achtergrond, dat is gelukkig ook niet heel zeldzaam bij airsoft dus je zult je hier snel thuis voelen wat dat betreft. 
 
In naam van oranje doe open die poort.

Tja.... alleen wie wel eens op 1 april in den briel geweest is weet waar dit over gaat ;)

Welkom hier op forum. Ben zelf ook ex def. Heb in hellevoet gewoond. Woon nu nabij Hoogeveen.
Al idee wat vaar aa je wilt?
 
hoi allen,
Tja zo als waarschijnlijk vele zou ook ik graag een L96 sniper replica willen aanschaffen maar weet dus absoluut nog niet hoe dit allemaal werkt. is iedereen een individueel en kun je gewoon ieder wapen bedienen dat je graag wil of werk je met vaste teams en is een sniper functie een aangewezen positie? 
 
@RobinS Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
@ ACN bot 
Die is geweldig Jan heb jij die gemaakt? 
@Robins
Om je vraag omtrent de EERSTE replica( Eat that ACN bot ) zal ik voor een M 4/16 gaan ,dit omdat deze moddellen het vaakst voorkomen,dit betekent dat wanneer je een probleem hebt,dat de mensen hier je makkelijk kunnen help.
Ik weet niet wat je budget is, maar wanneer je echt voor een starters AEG gaat ( die je later wilt upgraden ) zal ik je aanraden om de volgende merken eens te bekijken.
Voor een budget van 100 - 230 ( veel upgraden over de tijd mindere performance stock ) -G&G COMBAT MACHINE
-Spectre Arms 
-Dboys ( zelf geen fan van ) 
wanneer je besluit om gelijk een High end te nemen ( minder upgraden dus ) Kijk dan naar deze merken 
Budget 230 plus. ( minder upgraden High performance stock ))-G&G TOP TECH ( en dus geen Combat Machine )
-Tokyo Marui 
-KWA 
-Classic Army 
-ICS 
 
 
gehehe! @Tim_de_Jong, dat is een plugin. In dit soort gevallen werkt hij wel, maar meestal is hij juist irritant gehehehe!