weer een lid erbij

imtrademarked

Member
28 jan 2018
5
0
Trophies
1
Hoi allemaal,

Ik ben Ejim, 18 jaar, kom uit waspik en ik doe een meubel/(scheeps)interieurbouw opleiding.
Ik ben al een aantal jaar "onderzoek" aan het doen over airsoft.
en ik dacht, ik meld mezelf wel aan bij het acn.
ik heb zelf nog nooit ge-airsoft maar dat komt nog wel.
Ik heb nog geen gear en nabv pas, want ik wil eerst nog een keer een introductiedag meemaken.

groet Ejim

p.s. vragen stellen mag.

welkom! Ik weet niet wanneer de volgende acn intodag zal zijn. Ik gok dat het ergens dit voorjaar weer zal zijn. Misschien dat anderen je meer kunnen vertellen (@Jan wink wink). Kijk ook eens in de beginnershandleiding onderaan mijn bericht en als je vragen hebt stel ze gerust.

• Leuk
Waarderingen: Jan
welkom! Ik weet niet wanneer de volgende acn intodag zal zijn. Ik gok dat het ergens dit voorjaar weer zal zijn. Misschien dat anderen je meer kunnen vertellen (@Jan wink wink). Kijk ook eens in de beginnershandleiding onderaan mijn bericht en als je vragen hebt stel ze gerust.
ik heb me een tijd geleden al aangemeld, dus ik krijg wel een bericht.
en ik zal zeker de handleiding lezen.

Welkom!! En als je niet kan wachten op de ACN intro dag, kan je altijd een keer mee als introducee met iemand anders naar een skirm. Of je meldt jezelf aan als introducee voor een skirm

Welkom op het forum namens deze ook meubelmaker/ scheeps-interieurbouwer.
Waar volg jij je opleiding?

Succes met je nieuwe hobby;)

Greetings

Welkom! De ACN Introdag is altijd erg leuk, leerzaam en tof! Kun je niet wachten, dan zijn er tal van skirms waar mensen je maar al te graag op sleeptouw nemen. Dus als dát je 'angst' is, zeker niet wachten tot de ACN dag!