Weer een nieuwe speler

DaveLangendoen

New Member
1 dec 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal, ik ben nieuw in deze mooie wereld van airsoft en heb eindelijk na maanden me spullen bij elkaar.

Afgelopen weekend eindelijk me laatste pakketje binnen gekregen...eindelijk me eerste replica.

Een ARX160, helemaal blij en was van plan zondag gelijk naar me eerste skirm te gaan.

Helaas bleek dat de extra magazijnen die ik mee besteld had niet te passen(101 inc highcap M4 flash magazijnen).

Heb de winkel gelijk gebeld en om advies gevraagd en kreeg als antwoord de 101 inc M4 highcaps te nemen, nu ben ik dus bang dat die ook niet gaan werken aangezien ze van het zelfde merk zijn.

Dus zoek ik nu iemand die zelf ervaring heeft met deze replica die mij kan advieseren wat voor magazijnen wel goed werken met de ARX160.

Bij voorbaat dank

Hallo en welkom op dit lekkere forum,

Heb zelf geen ervaring met die replica van je, dus kan je helaas niet vertellen welke mags je moet nemen. Wat ik je wel kan zeggen is dat je moet wegblijven biij die 101 inc crap!

Wellicht dat anderen je op dit forum kunnen helpen en andere eet dr Google ook veel omtrent die replica en mags.

Mag ik vragen waar je vandaan komt en wat voor gear je hebt(of in huis gaat halen)?

Succes met de mag hunt en wie weet tot op het veld.

gr Paul

Hey Welkom op het forum,

Ik ben zelf ook nieuw in de airsoft en op het forum. Weet zeker dat er mensen zijn hier die je verder kunnen helpen. Heb zelf ook al veel gehad aan de tips etc, wat ik leuk vind om te zien is dat de forumleden erg betrokken zijn. Er is ook veel leesvoer op op het forum waar je veel van kan leren hier.

Groetjes,

Vin

Moi en welkom op het forum.