Weer terug op het forum! - Joris

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
He allemaal!

Het leek me wel toepasselijk om weer een voorsteltopic te maken, omdat ik zo'n jaar lang niet actief ben geweest hier op het forum ;)

Daarvoor natuurlijk een erg actief lid, maar het Airsoften is even blijven liggen. Maar; ik ga het weer oppakken!

Mijn naam is Joris, 27 jaar en bij sommigen wellicht bij jullie bekend als de voormalig-YouTuber & Instagrammer BIGSHOT Airsoft (zal wat filmpjes hier beneden plakken).

Daar waar ik voorheen altijd te vinden was in een MultiCam-loadout, heb ik het roer volledig omgegooid en ben ik mijn 'droom' achterna gegaan; een 2e Wereldoorlog Loadout. Dat is die van de 101st Airborne Division geworden.

Ik ben blij weer terug te zijn op het ACN-forum en zie ook alweer een aantal bekende namen voorbij komen, leuk!

Wat video's van mijn voormalig Airsoftkanaal, die ik heb overgezet naar mijn Brandweer-kanaal ;)
- Een COMSIM in Nederland! | BIGSHOT Airsoft
- Iemand ONTVOEREN en MARTELEN voor informatie
- De ENEMY VERRASSEN van achter!
- Infiltreren in de VIJANDELIJKE BASIS



 
Welkom terug op het forum! Niet toevallig op copperhead assen deze zaterdag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Welkom terug op het forum! Niet toevallig op copperhead assen deze zaterdag?

Dit weekend waarschijnlijk niet Airsoften. Zal voor de zekerheid eens checken of ‘t gaat lukken, want heb wel weer zin! ;)
 
ik bedoel vorige zaterdag, maar je reactie zegt genoeg haha. Daar waren er ook wat 101st airborne reenactors aanwezig namelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Welkom terug Joris.

WW2 -101st blijft een van mijn favoriete loadouts on te zien.
Past niet bij mijn speelstijl en replica voorkeur maar wel mega vet.

Veel plezier met getting back on track.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris