Weer zo'n NABV pas vraag.

Davidvh81

Active Member
22 mrt 2018
41
9
Trophies
3
Hoi Airsofters!

Even een vraagje: Op welke dagen leegt het NABV haar postbus? Ik heb mijn VOG afgelopen zaterdag op de bus gedaan. Denken jullie dat mijn pas aanstaande vrijdag wordt gemaakt?

Alvast bedankt!
 
Je VOG zal eerst verwerkt moeten worden en ook de contributie zal betaald moeten zijn alvorens je de pas toegestuurd krijgt... status van beiden zul je zelf het beste weten...

https://www.nabv.nl/lidmaatschap/contact/faq

------------------
Ik heb mij VOG al verstuurd, is deze al aangekomen?
De postbus wordt 2 x per week geleegd en dan worden ook de binnengekomen VOG's verwerkt. Na verwerking ontvang je meteen bericht.
------------------
Mijn pasfoto en vog zijn verwerkt en de contributie is betaald. Wanneer kan ik mijn ledenpas verwachten?
De eerstvolgende vrijdag nadat de contributie is voldaan wordt de ledenpas aangemaakt en verzonden. Voorwaarde hiervoor is wel dat er ook een pasfoto en de VOG aanwezig zijn (drie groene vinkjes in het profiel).
Wanneer de pas daadwerkelijk binnen is kunnen we helaas niet zeggen, omdat we daarvoor afhankelijk zijn van de postbezorging.
------------------
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Je VOG zal eerst verwerkt moeten worden en ook de contributie zal betaald moeten zijn alvorens je de pas toegestuurd krijgt... status van beiden zul je zelf het beste weten...

https://www.nabv.nl/lidmaatschap/contact/faq

------------------
Ik heb mij VOG al verstuurd, is deze al aangekomen?
De postbus wordt 2 x per week geleegd en dan worden ook de binnengekomen VOG's verwerkt. Na verwerking ontvang je meteen bericht.
------------------
Mijn pasfoto en vog zijn verwerkt en de contributie is betaald. Wanneer kan ik mijn ledenpas verwachten?
De eerstvolgende vrijdag nadat de contributie is voldaan wordt de ledenpas aangemaakt en verzonden. Voorwaarde hiervoor is wel dat er ook een pasfoto en de VOG aanwezig zijn (drie groene vinkjes in het profiel).
Wanneer de pas daadwerkelijk binnen is kunnen we helaas niet zeggen, omdat we daarvoor afhankelijk zijn van de postbezorging.
------------------

Duidelijk!
Hartelijk dank meneer Headshot!
 
Haha, know that feeling bro. Dan maak je het besluit: IK. GA. AIRSOFTEN. En dan voelt het wachten als een eeuwigheid.


Nog heel even! ;-)