wel of geen g&g f2000

Action Hank

Well-Known Member
23 aug 2014
45
12
Trophies
3
Nog steeds ben ik op zoek naar de replica die ik graag zou willen.na meer onderzoek naar de f2000 schrikken mij de velen klachten over het defect raken van de single shot en het niet reageren van de trigger met snel overhalen..maar toch krijg ik hem niet helemaal uit  n hoofd..
nu heb ik meerdere mails rondgestuurd, waaronder naar g&g zelf..
i love your  FN f2000.but im hearing some complanes about the triggerthat semi auto dus not work any more after some time. is this problem solved in the new models?  i hope you have some information..  looking forward to hearing from you

waar ik vandaag antwoord op heb gehad:
Hi Rick,

Thank you for your interest and support to our brand G&G Armament.

We redesign the selector switch to solve the problem of firing with the G2010.

G-15-011 ; Selector Plate for G2010

Also please be inform that we do not sell directly our replica to end-user, you have to contact a shop or online store.

But we provide support and spare parts for every model of replica we produced.

Please let me know if you need more information.

Best Regards.

Benjamin
G&G ARMAMENT
Wat denken jullie?

Hier nog wat informatie over de F2000 van G&G.. Deze is van Garsoft, welke bekend is van zijn vele video's.
http://www.airsoft.nl/forums/viewtopic.php?f=108&t=5779

Ik zie het zo niet meer in de post staan, maar ik had ergens een reactie van iemand gelezen, dat G&G bekend is met de problemen van deze replica, maar weigert er überhaupt iets aan te doen :(
Als ik hoor dat het een productie fout is, en de kans dus heeeeel erg groot is dat dit bij jouw ook voorgaat komen, dan kocht ik toch wat anders. 
Hij lijkt mij in ieder geval verstandig dat wanneer je deze koopt, je er een back-up AEG bij koopt, zodat je iets hebt om op terug te vallen als hij wel weigert.. Dan betaal je niet voor niks het entree geld.

Maar nu zeggen ze dus id mail dat ze de selector switch herontwikkeld hebben wat het probleem op moet lossen...

een verschuivende gearbox los je volgens mij niet op met een nieuwe selector switch , maar misschien hebben ze ook daar aan gedacht?

ik ga hier maar even verder,anders word het een rommeltje met de wel of geen .....
mn vog is aangevraagd dus nu....wachten..
ik ben verder aan het kijken als alleen de f2000.
nu is mijn oog op de We Airsoft Raptor gevallen
heeft iemand hier al ervaring mee?