Welk magazijn?

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
hallo

Ik heb een ics sbr mars
Nu werkt het standaard magazijn goed
Heb nu 2 anderen magazijnen gekocht maar deze passen niet gaan er heel moeilijk in
Wie weet welke ik dan beter kan pakken

Alvast bedankt
 
Zoek je mid caps of hi caps?

Ik ken de replica niet maar volgens google is het een m4. Mischien de ares amoeba mags een keer proberen kosten 10 euro per stuk. Ik heb die van mij regelmatig uitgeleend en ze deden het tot nu toe in elke replica zonder problemen.

Of gewoon de replica een x mee nemen naar een skirm of een winkel met een baan zo als com-bat en daar even verschilende proberen
 
hallo

Ik heb een ics sbr mars
Nu werkt het standaard magazijn goed
Heb nu 2 anderen magazijnen gekocht maar deze passen niet gaan er heel moeilijk in
Wie weet welke ik dan beter kan pakken

Alvast bedankt

Bij unit 13 krijg je M4 magazijnen van ICS. Die moeten het doen! Een maat van me heeft die ook gekocht. Ze hebben ze in plastic of metaal. Lowcap, midcap en highcap.
 
Ik heb voor mijn CXP Ape een aantal Midcaps van ICS, passen met gemak in de replica maar zijn wel een beetje 'wobbly'.
Ik lees inderdaad ook vaker dat Ares Amoeba mags beter aansluiten.
 
Mijn ICS APE pakt normaal in ieder geval NIET het type G&G midcaps met follower.
Na wat drempel werk aan de replica uiteindelijk wel
 
De Ares amoeba zijn altijd een goede keuze volgens mij.

Ik heb zelf de Nuprol midcaps van metaal. Passen in mijn G&G ook perfect.
 
Mijn ICS APE pakt normaal in ieder geval NIET het type G&G midcaps met follower.
Na wat drempel werk aan de replica uiteindelijk wel

Wat frapant. Mijn APE pakt die magazijnen wel....

Ikzelf heb 2 jaar de orginele ICS Midcaps gebruikt in mijn APE en dat ging prima. Al is de rek nu een beetje uit de veer van de midcaps, dus mogelijk ga ik die magazijnen ook vervangen.

G&G Midcaps pakt mijn APE dus ook, zonder problemen en zonder dremelwerk...