Welk merk?

Danny010

Member
5 aug 2017
11
1
Trophies
3
Voor we je allerlei dingen voorstellen is het wel handig om een budget te vermelden.
En wat zijn je verwachtingen?

Wat wij ook graag zouden willen weten van jou, is of jij zelf verwacht snel te gaan upgraden, en zo ja denk je dit zelf te kunnen/ willen/ durven?

Dit zijn allemaal dingen die een rol spelen bij de keuze voor een replica.
Dus help jij ons wat verder op weg, dan kunnen wij jou verder helpen ;)

Ik denk dat je inderdaad zoals twinfromhell al aangeeft wat meer info moet geven. Je geeft totaal twee verschillende replica's hier. De ene is een G&P die een zeer hoge kwaliteit externals aanbied met degelijke internals, waar de G&G juist een starter replica is met prima plastic externals en voor de prijs prima internals. Als je bijvoorbeeld voor een impressie gaat, dan zou ik eerder een G&P aanraden dan een G&G Combat Machine, maar als je als beginner gewoon wil beginnen zonder teveel er in te stoppen dan zou ik juist de G&G Combat machine aanraden.

Je hebt in elk geval 2leuke keuzes gegeven en een derde die ook interessant is.

Anyway is het je eerste replica en zit je nog in je eerste skirms weetje het nog niet heb je geen hoog budget wil je gewoon spelen en hem down the road upgraden tot op een zeker punt dan isgng je man met de raider.

De gnp kan ook voor beginners zijn maar daar kan je wat meer externaly van verwachten en het interne werk hoort minstens op het zelfde niveau te zitten als de raider over de materiaal keuze intern van de genp kan ik verder niet zo veel zeggen behalve dat ze opzich goed zijn maar persoonlijk is genp niet zo mijn ding omdat er betere opties zijn binnen deze prijsklasse maar goed dat is eerder een stukje persoonlijke mening van mij

Met betrekking tot tm dat is magazijn erin en gaan met een afgestelde hop up en batterij die is ook voor beginners met budget die willen spelen en er een super replica van willen maken en daar hoef je inprincipe alleen de veer van aan te passen mocht je wat meer fps willen en 5meter miss meer pakken maar goed dat is over het algemeen tm.

Verder heb je ook nog vfc met hun replicas en de krytac mk1/2 als je kijkt naar tm kijk dan ook eens naar deze merken met hun modellen

Maar buiten dit kan ik ook niet zeggen welke er nou beter is de vorigen hebben dit ook al gezegd dus ja weetje

Budget is max 500 (zonder upgrades)
Ik wil hem in principe wel gelijk upgraden.

Ik wil beginnen met een replica die niet snel stuk gaat met goede performance.

Als jullie een ander merk aanraden is dat ook prima, ik sta open voor alles zolang het maar een M4A1 is.

Dit is dus waarom ik wakker info vroeg.
Als je gelijk wilt upgraden is 500 euro voor een TM zonde van je geld.

Dan zou ik eerder de G&G of Specna Arms aanraden.

Andere mannen kunnen denk ik wel wat meer diep gang geven in je keuzes.

Greetings

Tja voor 500 euro een replica halen en dan gelijk upgraden daar komen ook nog aardig wat kosten bij ik kan nu wel heel leuk een krytac aanraden maar daar schiet je in dit geval niet veel mee op omdat je hem gelijk opentrekt en ik heb de fout 1jaar geleden gemaakt door naar qtac te luisteren en hij was tijdelijk vooruit gegaan en niet echt geupgrade...

Maar goed aan de andere kant zegje je wilt een replica die goede performance geeft en geen mankementen en dan kom je dus wel weer uit op krytac

Ik denk dat hiero iets van vfc handiger is heb je leuke out of the box performance en met je restant budget een flathopje en een mosfet als die er niet bij zit en dan heb je een leuk begin waar je op kan bouwen.

Heb je verdere budget no limit en wil je gelijk the best of the best met serieuze performance dan kom je uit op een tm dan krytac en daarna vfc maar dan waarschuw ik je wel je moet denken aan 1000euro aan onderdelen en replica en dit is exclusief werkuren

Aan de andere kant heb je de de polarstar en dat is als ik het goed zeg replica en uniy plus toebehoren 1000plus en minder werkuren maar als je daar mee wilt beginnen raad ik je aan om zeker te weten of dit je sport is

Greetings en remember research is key

Krytac wordt het zowieso niet gezien hij een origineel M4A1 model wil en die verkoopt krytac niet. Ik zou voor 500 beginnen met een G&P, ICS of VFC base, hier een flat hop in gooien en daar eerst lekker mee gaan spelen en daarna verder kijken wat je nog wil upgraden. Heb je goeie externals met gewoon degelijke internals welke nog goed te upgraden zijn.

En passen onderdelen van bijv g&p in een g&g wapen?

We gebruiken het woord wapen niet, maar replica of AA (Airsoftapparaten). Externe onderdelen van een zelfde merk passen eigenlijk altijd wel en meestal zijn verschillende merken ook wel compatible. Intern is het een V2 gearbox met een M4 hop up, dus alles hiervan zou moeten passen, maar dat ligt natuurlijk ook aan hoe goed de afwerking is.

Laatst bewerkt:
Maar een goedkope G&G kopen en de internals vervangen levert ook een uitstekende replica op toch?

Maar een goedkope G&G kopen en de internals vervangen levert ook een uitstekende replica op toch?

Ja maar gezien de internals vanaf een bepaald segment niet aanzienlijk meer veranderen, maar de externals wel raad ik een iets duurder merk aan. De Combat Machines blijven nog steeds maar plastic externals, welke prima zijn, maar een full metal voelt toch wat fijner aan. Internals kan je van elke replica altijd nog upgraden, externals zijn een stuk moeilijker ivm fitment issues en etc. Je kan beter een replica kopen met een goede body en die dan upgraden dan het andersom te moeten doen. Plus alles meteen vervangen intern is bij een duurder merk niet echt meteen nodig zonder dat je er een specifiek doel voor hebt zoals een hoge RPS build of een trigger response build en etc.

Ik wil ook een full metal AA halen maar dat is die van G&G niet.

Ik ga denk ik voor de G&P.

Als jullie iets beters in deze prijsklasse weten post aub een link ernaar hieronder.

ICS is ook goeie kwaliteit. Kwa budget over het algemeen vriendelijk en de meeste onderdelen zijn universeel.
Alleen voor alternative hop-up units is het een bitch.
Dan heb je ook nog eventueel de split gearbox, de ene vind dit handig, de ander vind het maar onnozel en nutteloos.
En met de split gearbox lever je weer een beetje op universele onderdelen in.

ICS is ook goeie kwaliteit. Kwa budget over het algemeen vriendelijk en de meeste onderdelen zijn universeel.
Alleen voor alternative hop-up units is het een bitch.
Dan heb je ook nog eventueel de split gearbox, de ene vind dit handig, de ander vind het maar onnozel en nutteloos.
En met de split gearbox lever je weer een beetje op universele onderdelen in.

Bedankt, hop up wil ik wel gaan aanpassen dus ICS valt voor mij dan af.

Full metal lijkt mij wat steviger met een langere duurbaarheid dan polymeer.
Of heb ik het fout?
Hoe is een polymere AA?

Dat hoeft niet per sé. Vooral in het duurdere segment zijn de AA's van hele goede polymers gemaakt. De Ares AM-014 van een kameraad van mij is gemaakt van polymer, maar dat ding is net zo stevig als een metalen AA. Het enige waar je misschien aan inlevert is realiteitszin aangezien echte M4's en M16's ook van metaal zijn gemaakt.