Welke Airsoft handgun ?

Omdat het misschien niet heel interessant is voor de TS?

Ik waardeer jullie adviezen in verschillende topics zeker, begrijp me niet verkeerd en wil niemand aanvallen.

Misschien kunnen we het gewoon hier bij laten.

@Ktm rider Ben je toevallig al verder gekomen met je keuze?

Omdat het misschien niet heel interessant is voor de TS?

Ik waardeer jullie adviezen in verschillende topics zeker, begrijp me niet verkeerd en wil niemand aanvallen.

Misschien kunnen we het gewoon hier bij laten.

@Ktm rider Ben je toevallig al verder gekomen met je keuze?
Nee nog niet ben aant twijfelen tussen de mk23 of de Hi capa 5.1 gold match
Iemand ervaring met een van de twee?

persoonlijk zou ik voor de Hi Capa gaan. de MK23 is ook cool maar aangezien je als eerste idee voor een racegun wou gaan kom je er met de hicapa het dichtste bij in de buurt :)

persoonlijk zou ik voor de Hi Capa gaan. de MK23 is ook cool maar aangezien je als eerste idee voor een racegun wou gaan kom je er met de hicapa het dichtste bij in de buurt :)
Oke dat klopt ja ma schiet deze ook goed een Hi capa zie dat je ook een upgrade set heb met barrel en hopup

Ik heb zelf een half jaar geleden de goldmatch gehaald en ik ben erg tevreden!

Denk er wel aan dat je het magazijn altijd een beetje gevult laat met green gas om uitdrogen van de seals te voorkomen;)

Oké dat is handig om te weten maar dus niet upgrade voor wat meer range en wat strakker te schieten?

Is voor een TM niet nodig, die is OOTB al goed. Pas als er iets kapot is dan een keertje een upgrade er in doen.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Kan altijd, all I'm saying is, je kan hem perfect stock runnen tot de slede breekt (is plastic bij een TM (verbruikt iets minder gas!))

Ja idd:) en een voordeel is dat hij iets minder gevoelig is voor de kouw.

Afgelopen winter gespeelt in een sneeuw bij bij bunkerhill en hij schoot nog steeds super na 3 uur afcoolen