Hoi Sam
myn man en ik bestellen regelmatig by taiwangun,en zyn er tevreden over,over hun service,snel leveren,en snelle en nette reacties op de mail,en hun downgraden gratis als je hun dit vraagt,en sturen de oude ver mee,als je een nieuwe lichtere veer erin lat zetten door hun,dan blyf je garantie houden,als je hetzelf gaat doen en er iets fout gaat. en als je boven een bepaald bedrag besteld hoef je geen verzendkosten te betalen,en je kan met paypall by hun betalen,wel zo makkelyk,
oh ja,als je besteld online,stuur altyd een kopie van je nabv-pas mee,van beide kanten,en stuur die mee op met een mail
verder heb ik niet zoveel verstand van de merken en technische dingen,,en neem advies aan van de jongens die deze sport al een tydje doen en meer evaring hier in hebben
iedereen geeft je goed en erlyk advies,kwa dat betreft zit je heel goed op het acn-forum,is een fyne club
koop geen jingong dat is bagger,kyk goed hoe de gearboxen zyn,waarvan ze gemaakt zyn materiaal,
ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen,en succes ermee
en je kan ook 2de hands camo kopen eventueel,op facebook heb je daar groepen van,maar nieuw is natuurlyk veel leuker
groetjes lotte