Welke merk en soort replica?

PrinsAirsoft

Member
27 feb 2018
9
2
Trophies
6
Hallo,

Ik ben Achsa Prins, en heb me pas weer ingeschreven bij nabv om weer lid te worden.

Echter heb ik nog wel aantal vragen :

- Ik ben een sniper type, dus kan ik het beste een AEG, spring of gas sniper nemen?
- Welke top 5 merken raden jullie me aan?

Welke sniper modellen zijn ook goed upgradeable?

Ik zelf zat aan de Kar98 te denken.

Maar andere modellen suggesties zijn oook welkom.

Ik ben niet de sniper expert hier, maar ik kan wel wat advies geven.
Aeg sniper kan eigenlijk niet aangezien het bolt action moet zijn. Een DMR is wel mogelijk (single shot only op 1.7 joule). Dmr is weer een aparte tak dus daar ga ik verder op in tenzij je er vragen over hebt.

Qua consistentie zou ik persoonlijk wegblijven van gas snipers.
Spring snipers zijn het meest gangbare in de airsoftwereld en makkelijk te upgraden.
De VSR 10 van TM of een clone zijn relatief budget vriendelijk en er is veel keuzen in upgrades.

Daarnaast heeft Novritisch een vsr clone (ssg10) met enkele upgrades. Hiervan weet ik niet al te veel.
Novritisch heeft ook een ssg24 die ootb goede upgrades heeft en de prijs valt mee. Natuurlijk betaal je voor het label Novritisch en kan je voor het geld een clone VSR10 leuk upgraden.

Afhankelijk van je budget kan je ook kijken naar een SRS Silverback, maar die is een categorie duurder.

In principe is een kar98 ook te upgraden, maar de onderdelen zijn schaarser, beperkter en lastiger te vinden. Plus minder mensen zullen je er mee kunnen helpen. Daar moet je wel rekening mee houden als je een relatief zeldzame replica aanschaft.

Tot slot zie ik dat je al eens een ssg24 hebt gehad en hier problemen mee had. Mocht je echt nieuw zijn in de sport, dan zou ik een vsr kopen en zelf gaan upgraden. Dan leer je ook hoe alles in elkaar zit.

Hallo Recros,

Dankjewel voor de informatie.

En als ik assault zou willen? Welke merk is dan verstandig? En welk model. Is dan goed upgradeable?
Als ik bijvoorbeeld voor een Thompson wil gaan? Of een AK, M4, (classic models)?