Welke russische camo in zomer/herfst

Cooper2099

Well-Known Member
6 okt 2016
115
42
Trophies
8
Goeiemorgen comrades!

Ik ben van plan om een gorka te bestellen bij grey-shop.ru
momenteel twijfel ik alleen over welke pattern het beste is voor zomer/herfst, iemand hier ervaring mee?
(speel voornamelijk in bos)

Overigens moet hij wel bij m'n sso smersh OD passen.

Graag hoor ik jullie reacties,

Nick

• Leuk
Waarderingen: Camilo en michielvdz
Ik heb zelf een digital flora Gorka.

j5dTbto.jpg

Dankzij de bruin/groenige oppervlakken kan je bijna elke Gorka wel in de lente/zomer/herfst gebruiken omdat het altijd een gedeelte camo en een gedeelte bruin/groen is.

Laats bij 15 graden buiten gespeeld met mijn Gorka, je krijgt het wel snel warm. Ik zou ze daarom niet aanraden bij een temperatuur van boven de 20 graden.

@Camilo heeft bij the Grey-Shop een sniper suit gekocht (Partizan) met 2 kanten: Partizan en SS Leto wat zeker een aanrader is.

YOoNKf6.jpg

(Dit is de lente/zomer kant, de andere camo werkt bij DF een stuk beter zijn we achtergekomen)

Ik zelf koop deze maand een 6SH122, een digital flora suit die ook reversable is met aan de ene kant een lente versie van digital flora en aan de andere kant een herfst versie.

5044458669-RU-UC-00014.jpg

Het mooie aan je smersh in de kleur OD is dat ie overal wel goed bij past.

Waarschijnlijk zal ik je met deze post nog meer laten twijfelen dus sorry daarvoor. :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Privjet Tovarisch!

Zelf draag ik inderdaad de Sniper summer suit van sso (van Greyshop). Deze is erg comfortabel en de camouflage is erg goed. In de zomer past het de zomer kant bij veel velden (Balls and Arrows bv). En in de herfst of gebieden met veel bruintinten (Dark Forest op dit moment) past de winterkant goed.

Mij is inderdaad verteld dat de Gorka meer in zn voordeel is in de winter/natte koude gebieden. Voor de volgende winter zal ik er zeker een halen!

Zelf ga ik eind deze maand mn sso SVD smersh in OD groen halen voor bij mn suit. En wat @michielvdz zegt, OD groen past overal mooi bij ;)

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Wat is de beste camo voor in de bossen? Als je stil gaat liggen campen heeft dit alleen nut. Als je in beweging bent valt de beweging op tenzij je met een blauw Adidas splav style wilt gaan lopen.

Dus kijk wat je zelf mooie camo vind. De SS leto vind ik zelf erg gaaf maar ook (digi) Flora werken goed in de bossen. Dus kijk zelf wat je mooi vind. De Gorka zou je ook kunnen kopen bij red army airsoft www.redarmyairsoft.eu, Igor/Florian helpt je graag en je kan de gorka vooraf passen. Zo weet je zeker dat je geen verkeerde maat hebt. De prijzen verschillen niet zo veel (meer) met die van Greyshop omdat er ook nog € 30,- verzending bij komt. En je moet geluk hebben dan de douane hun neus er niet insteken. Via EMPS is bij mij een pakketje 1x onderschept (van de 10 a 15 keer gok ik) dus dat risico loop je ook nog.

Wil je iets voor in de (warme)zomer dan zou ik een KZS aanraden, ook nog lekker old skool. Het materiaal is een dik soort katoen maar is grof geweven dus lucht gaat er makkelijk door. Hieronder doe je een sport shirt en je hebt een ideale outfit voor warm weer. Broek kan kaki of zoek een gold leaf camo broek/gorka.
De KZS werd oorspronkelijk ontworpen als stralingspak. Het pak kan over de kleding heen en na een tijdje kan deze weg, met besmetting en al. Rare jongens die Russen....

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Excuses voor de late reacties (werk/buitenland)

Heb vandaag mijn bestelling eindelijk gedaan! het is een sso-sposn gorka e ss/leto geworden! + een russische passend hoedje/ petje
tevens bij mijn bestelling meteen een kapkan sniper coat besteld met 3d leaves! kan niet wachten totdat ik erin kan skirmen

Nogmaals bedankt voor de toffe reacties/ fotos op deze post, zodra ik het spul binnen heb (hopelijk) vóór mijn skirm 10 juni B&A dan upload ik even wat picca's!

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Na bijna een maandje! eindelijk mijn spullen binnen:cool: mocht nog wel even 114,- euro inklaringskosten afrekenen..... voor een pakket waarde van 270,- euro:eek::eek::eek::eek:

Na bijna een maandje! eindelijk mijn spullen binnen:cool: mocht nog wel even 114,- euro inklaringskosten afrekenen..... voor een pakket waarde van 270,- euro:eek::eek::eek::eek:
Inklaring zal wel niet zo duur zijn geweest. Kosten zullen voornamelijk invoerrechten en textielheffingen (en BTW) zijn geweest. Maar da's inderdaad wel een aardig bedrag zeg :eek:

Btw over het pakket + verzendkosten van 21% en handling fee van postnl en wat ze verder nog kunnen bedenken..