Welke tracer icm 6” inner barrel hi capa

FatAndFurious

Well-Known Member
23 aug 2020
45
12
Trophies
4
De titel zegt het al....ik heb ze gezien, hi-Capas met een tracer en langere inner barrel. Er komt een threaded outer barrel op zodat de tracer er direct op kan maar wie weet of de xcortech 301 bijvoorbeeld nog geschikt is of dat een andere dan meer wenselijk is

Die xcortech kan, de lighter S of de lighter BT hebben er ook adapters voor.
Je kan ook een losse adapter kopen en elke standaard tracer erop monteren

Dus de 301 kan met de standaard draad direct op m’n Hicapa zonder adapter en dan met de 6 inch inner barrel nog steeds goed functioneren?

Ik begrijp dat je innerbarrel een eind uit je outerbarrel steekt? In dat geval zal het een beetje proberen zijn hoe ver je in de tracer kunt gaan voordat hij stopt met werken

Hou er wel rekening mee dat de sensor eigenlijk bij elke tracer aan het begin zit dus waar de bb binnen komt.
De combi met een 6" barrel moet lukken aangezien je net met je thread en paar mm speling hebt.
Door die thread zit de sensor dus niet strak tegen de slede aan maar iets verder daar vanaf. Dit zou net ver genoeg moeten zijn om over je barrel heen te vallen en dus wel te werken.
Ik ken wel meer mensen die met zo'n setup spelen.
Mocht ik ze op korte termijn zien / spreken zal ik dat even voor je controleren maar naar mijn weten moet dat goed komen.

• Leuk
Waarderingen: Air en FatAndFurious