Welke veer zit er standaard in een svd van cyma?

21 mrt 2018
23
3
Trophies
4
Goedemiddag dames en heren,

Vorige week in het bezit gekomen van een svd van cyma. Voor de duidelijkheid , niet de aeg versie maar de met spierkracht aangedreven versie. Kan iemand mij vertellen welke veer er standaard in zit?
Ik heb er nu één skirm mee gespeeld, en ben razend enthousiast maar wil nu weten wat er nog meer uit te halen valt. Volgens de vorige eigenaar is alles standaard, behalve de hopup.
Hoop dat iemand mijn vraag weet te beantwoorden.
 
Dus toch!, ik kan ook alleen maar filmpjes en gegevens vinden van A&K. Maar je hebt gelijk, alles lijkt iig op een A&K. Vorige eigenaar heeft de replica wel verkocht als een cyma.
 
@Dennis Verbiest Heb zelf ook de A&K SVD en ben er lyrisch over. De internals zijn heerlijk simpel, dus de veer vervangen (mocht je dit willen) is erg makkelijk om te doen.

Die van mij schiet 460/465+- maar heb geen idee welke veer er precies in zit. Er zijn wel veel verschillende veren voor dit model Sniper.

Wat betreft bb's kan ik echt de Valken .36 (BIO) aanraden. Die werken erg goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Pietjepuk123
Dank Camilo voor de info. ben zelf ook al aan de knutsel gegaan en je hebt gelijk, het is heerlijk simpel en robuust. had alleen graag een marker wat betreft de veer. ik ga er wel wat bestellen. Ook heb ik een nieuwe cilinder head besteld, want de huidige is erg beschadigt.