Well 4401D betrouwbaarheid

• Onderwerp starter Onderwerp starter RottenVampyr
  • Startdatum Startdatum
R

RottenVampyr

Hallo. Ik ben een enorme fan van de 50cal sniper en van de l96 en vroeg me af of de well 4401D betrouwbaar en upgradbaar is? Ik vind de mag die op de juiste plek zit echt super gaaf. En als ze echt niet goed zijn is er 1 die wel goed is of is er een 50cal die goed is?

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Hey! Volgensmij zijn de L96 modellen erg goed upgradebaar en op de M24 modellen het populairste. Dus zullen er genoeg upgrade parts zijn. Wellicht minder dan bij een VSR of bar.

over de 50cal modellen ben ik niet zeker. Ik heb ooit bij Delta 19 een Barret 50cal gezien die ruim genomen 50 meter schoot. Dus die was vooral mooi groot en lomp, maar niet nuttig.

Over de betrouwbaarheid van jou specieke model kan ik niks zeggen, maar over het algemeen worden alle internals van een Sniper vervangen, dus voor mij is alleen external belangrijk voor het basis model.

Laatst bewerkt:
Er zit een verschil in de L96 series van Well de MB-0x en de MB-44xx. De 0x serie is idd hel betrouwbaar als je m goed upgrade maar de 44xx series zijn heel finneky en minder betrouwbaar.

Ik meen dat de l96 met mag op de juiste plek geen aftermarket hop up unit heeft?