well mb4411d

rickgc

New Member
5 jan 2016
3
0
Trophies
1
Deze replica is mij aangeboden (well mb4411d) heeft er hier iemand ervaring mee?
Alvast bedankt

dit zegt http://shop.ehobbyasia.com/well-mb4411d-sniper-rifle-with-scope-bipod-olive-drab.html#.Vo-gAPnNyUk over het ding..

"This Airsoft Rifle is primarily design and made in China. Unlike Japan, Taiwan or Hong Kong Airsoft rifle, China one is much more affordable and economically reasonable. Equipped with similar mechanism as those from Japan and Taiwan version, China airsoft are the best choice for airsoft starter & beginners or those on a budget. Due to the fact that it is built for budget users, it may not be as durable as a Japanese or Taiwanese Airsoft Rifle. As a result, we are unable to offer 30-days money back guarantee on this Airsoft"

ik weet niet wat er voor gevraagd wordt, maar ik zou nog ff een keer achter je oren krabbelen. ik weet ook niet of het je eerste replica is? als dat zo is, dan raad ik het af en suggereer dat je een assault replica neemt. wantd at speelt een stuk makkelijker en dynamischer dan een sniper..

Let bij het aanschaffen van een sniper er op dat je hem ook kan upgraden. Dat er upgrade internals beschikbaar zijn van action army, PDI etc. Een sniper ziet er leuk uit maar is stock redelijk nutteloos. Ze zijn net zo inaccuraat als een aeg voor hetzelfde geld en schieten bolt action.

Mijn advies als je een goede sniper zoekt, doe hetzelfde als bij de aeg's ga voor de meest voorkomende modellen (L96, vsr-10 bar-10). Deze zijn redelijk makkelijk te upgraden en de onderdelen zijn goed beschikbaar, plus er zijn zat youtube video's met uitleg.