Well R1 uzi cheapass besteld

Justinizert

Well-Known Member
27 jun 2017
61
22
Trophies
4
Hey guys,

Ik was benieuwd wat jullie er van vinden,
Gister zat ik lekker te surfen op gunfire.pl tussen de replica's en opeens zag ik een Well R1 uzi staan afgeprijsd van 65 naar 35 euro... je raad het al ik moest hem hebben en ik weet dat ik niet kan verwachten dat dit kwaliteit is maar is er iemand die er varing mee heeft en is dit een goede deal geweest?

En is dit een leuke replica voor erbij op een cqb?

Greetz Justin
 
Uzi's zijn sowieso cool en in CQB zeker goed te gebruiken. Let wel dat je er alleen maar op single shot mee mag spelen.
Over Well zelf weet ik niet zo veel, maar je moet er iig niet heel veel van verwachten. Het is een nogal goedkoop merk en andere mensen hebben me ook al eens afgeraden om een Well replica te kopen =P
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Oke ja dat is wel een goeie ja en ik weet dat t niet veel zal voorstellen maar voor die prijs kan ik ook niet veel verwachten denk?
 
Het is well en een AEP, dus zolang het werkt is het prima, maar de kwaliteitscontrole zal niet heel hoog zijn. Daarbij dus een AEP dus vervangen of upgraden van onderdelen is ook een b*tch, veel onderdelen zijn heel duur of moeilijk verkrijgbaar. Zat er zelf een keer over na te denken om de Well R4 te pakken wat de TM Mp7 clone is en ondanks dat de replica zelf niet duur is zou het upgraden wel aardig wat kosten.

Denk een leuk dingetje voor CQB, maar voor 35 euro kan je niet echt fout zitten.

EDIT: Ik zou trouwens gewoon de bedrading aanpassen en een plug installeren met een eigen batterij (bijvoorbeeld lipo), is veel makkelijker dan een speciale batterij en oplader, enigste gevaar is too much power voor de GB.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Het is well en een AEP, dus zolang het werkt is het prima, maar de kwaliteitscontrole zal niet heel hoog zijn. Daarbij dus een AEP dus vervangen of upgraden van onderdelen is ook een b*tch, veel onderdelen zijn heel duur of moeilijk verkrijgbaar. Zat er zelf een keer over na te denken om de Well R4 te pakken wat de TM Mp7 clone is en ondanks dat de replica zelf niet duur is zou het upgraden wel aardig wat kosten.

Denk een leuk dingetje voor CQB, maar voor 35 euro kan je niet echt fout zitten.

Okay dus prima voor dat geld zo te horen en wat is een AEP?
 
Okay dus prima voor dat geld zo te horen en wat is een AEP?

35 Euro kan je bijna nooit mis gaan, in de review die ik net bekeek gaven ze ook aan dat het voor het geld een prima replica is, maar AEP dus maar 220 FPS. Wel met 15 RPS op een 7.2 NiMH wat dan wel weer bijzonder is. AEP is een automatic electric pistol ipv gun (AEG) en is een aanduiding dat er een niet standaard V2/3/6/7 GB in zit zoals bij AEG's en een term waarmee je sneller naar onderdelen kan zoeken voor het upgraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Ik heb bijv zelf een AEP pistol,

Het engiste wat je kan doen is een bedraging maken naar je vest Twisted wire met een Lipo eraan op Deans...
mijn FPS zat op de 190 en nu op 230 met een standaard RPS van 16 nu 21
dus zeker wel wat verschil!
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Ik heb bijv zelf een AEP pistol,

Het engiste wat je kan doen is een bedraging maken naar je vest Twisted wire met een Lipo eraan op Deans...
mijn FPS zat op de 190 en nu op 230 met een standaard RPS van 16 nu 21
dus zeker wel wat verschil!

Man man wat een termen dat fps haal ik er nog wel uit
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Voordeel aan de Uzi is dat je meer dan genoeg batterij compartiment hebt om de Lipo (soort batterij) in de replica zelf te stoppen. Je moet alleen de bedrading daarvoor aanpassen en een nieuwe connector gebruiken, bijvoorbeeld een deans of XT60 of Tamiya maar dat is meer een downgrade dan upgrade XD.
 
Voordeel aan de Uzi is dat je meer dan genoeg batterij compartiment hebt om de Lipo (soort batterij) in de replica zelf te stoppen. Je moet alleen de bedrading daarvoor aanpassen en een nieuwe connector gebruiken, bijvoorbeeld een deans of XT60 of Tamiya maar dat is meer een downgrade dan upgrade XD.


Kijk daar snap ik meer van okay dus een lipo zijn top zijn maar voor die 35 euro is dat omleggen wel waard
 
Kijk daar snap ik meer van okay dus een lipo zijn top zijn maar voor die 35 euro is dat omleggen wel waard

Ik gebruik zelf al lipo's in al me AEG's en heb ook al connectors thuis liggen dus voor mij zou het puur een half uurtje knippen, solderen en wat krimpkous zijn om dat te fixen. Plus dan hoef ik die wallcharger niet te gebruiken en kan ik gewoon mijn goede lipo lader gebruiken wat ik ook wel fijn vind. Misschien lopen wij ook wel iets te hard van stapel wat dat betreft en is het misschien eerst handiger om dat ding binnen te krijgen en er een keer mee te spelen voordat je er allerlei gekken dingen mee doet :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Ik gebruik zelf al lipo's in al me AEG's en heb ook al connectors thuis liggen dus voor mij zou het puur een half uurtje knippen, solderen en wat krimpkous zijn om dat te fixen. Plus dan hoef ik die wallcharger niet te gebruiken en kan ik gewoon mijn goede lipo lader gebruiken wat ik ook wel fijn vind. Misschien lopen wij ook wel iets te hard van stapel wat dat betreft en is het misschien eerst handiger om dat ding binnen te krijgen en er een keer mee te spelen voordat je er allerlei gekken dingen mee doet :p.
Ja hahaha mss wel ja maar als ik er iets mee wil doen weet ik het juiste adres volgens mij
 
Al doet die het 2 skirms heb je er voor 35eu toch plezier van gehad.

Heb ooit een keer eeb shotgun voor 12 euro gekocht. Werkte 2 skirms en was toen kapot. Staat nu in de kas te verstoffen. Geen zin om hem open te trekken voor dat geld :p