Werd toch maar eens tijd

Venlonaer

Active Member
27 jun 2014
42
9
Trophies
3
Ja het werd ook maar eens tijd om mij netjes voor te stellen. Ik hang hier nu toch al een poosje rond en niemand weet eigenlijk wie ik ben, dus tijd om deze nickname een gezicht te geven dacht ik zo.
Nou, mijn naam is Mark, ik ben 24 jaar en kom (zoals mijn nickname al doet vermoeden) uit Venlo. Ik ben via vrienden in aanraking gekomen met airsoft en ik was uiteraard meteen verkocht. Ik moest en zou dit vaker gaan doen. Zodoende mij aangemeld bij de NABV en heb na lang wachten eindelijk mijn pasje mogen ontvangen (of ja, brief in dit geval.....).
Nu is het nog wachten op mijn spul (replica, kleding en etc). voordat ik de velden op kan. Ik ben dus gegaan, zoals terug te vinden is in verschillende topics, voor een Bolt M4 Sopmod. Ben erg benieuwd. 
Dus ik zou zeggen, tot snel!

Alsnog welkom!

De Bolt zal je niet teleurstellen!
Waar heb je de Bolt besteld?

Awesome! Volgens mij heb ik wel eens contact met je gehad? Bekende naam in ieder geval. 
Tof dat je ook voor de Bolt bent gegaan. Komt steeds meer langs met skirms haha! 

@Mobius001, bij Emperionstore.
@Jan, yep ik kom langs in je nachtmerries! Nee grapje. Ik had enkele vragen gesteld bij de Q&A. Wellicht dat mijn naam daarvan is blijven hangen.