Wie is het vullen van ze mid caps ook zo zat ??

BjornZwaan

Member
23 nov 2014
9
0
Trophies
1
Wie is het vullen van zijn midcaps ook zo zat ?
Het maar blijven klikken met je zogenaamde speed louder...
De pijn in je hand en vingers krijgen om all die mags te vullen...
Ik heb nou wat gevonden voor iedereen die het ook zat is...
Ik ga er zeker een kopen...
Op het moment alleen voor m4/m16 magazijnen...
Nieuwsgierig waar ik het over heb?
Kijk hier Elite Force SL-14 Speed Loader - Airsoft Evike.com - YouTube

Klinkt als zo'n foute tv reclame hahaha
" ben jij het afwassen ook zo zat???? Koop dan nu de actie swaffel, nu tijdelijk de mini swaffel erbij en de swaffel voor om een hoekje, voor slechts de helft van de prijs Jim.... Ja Mike het is geweldig " hahaha
Sorry kon het niet laten.
Bij veluwe airsoft zijn ze ook verkrijgbaar ;-)

Ja klopt zag het ;)
Maar was mijn verkoop praatje aan het oefenen.. wil graag de voice overs gaan doen voor de verkoop kanalen hahaha :P

Zet er even bij LET OP: ALLEEN GESCHIKT VOOR M4/ M16 MAGAZIJNEN!

Wel zo aardig voor AK-liefhebbers of andere exoten.

Het lijkt me overigens wel een handig ding, alleen voor het vullen in de safety.
Niet om mee te nemen het veld in.

Ben het ook zat maar omdat mid of lowcaps geruisloos onder mn AK hangen t.o.v. mn originele high cap wil ik toch liever met deze vervangers onder mn AK knallen

Bovendien vind ik dat draaien aan een wieltje net zo iets als krabben aan je.... ach laat maar.

Ach brengt me op een leuke slogan voor onze tak van sport. "Airsoft is schieten met ballen" Zucht.

'k weet 't niet..maar de idioot die de term "speedloader"  voor je aeg magazijn heeft verzonnen mogen ze van mij bij de enkels pakken en op het stoeprandje dood slaan.

Ook ik heb me net als velen van ons laten verleiden om zo'n ding te kopen.

Thuis moet je dus eerst de "speedloader" vullen.We weten allemaal hoe makkelijk dit gaat.

Vervolgens ga je magazijn vullen door te pompen.Na heel veel ge etter is je mag vol,en je loader leeg.

Ik ben geen raket geleerde,maar volgens mij heb je nu twee keer zoveel tijd besteed aan het vullen van je mag.Ik pak tegenwoordig een trechtertje van de IKEA (model Bulletje).Gooi het klepje open.Trechter erop en gooi er geleidelijk een paar handjes BB's in.Vol in een minuut.

Een speedloader is ontworpen voor mid /low of real caps. Niet voor de highcaps met het wieltje of touwtje eronder ;-)
Als je een high cap probeert te vullen met je speedloader dan ben je wel ff bezig ja.

Bij een mid, low of real cap vul je de magazijnen niet door een klepje maar door de opening waar de bb's uitkomen dus is het een noodzakelijk ding ;-)

Ik heb laatst in Polen een extra grote lees "mega veel haast speedloader" gekocht en dat scheelt al wat !

Ik hoor net dat mn oudere broer er vanmiddag 1 gehaald heeft. Mooi handig voor smorgens vroeg en in de grote pauze. Rest van de dag met de 150 BB speedloader op spawn herladen.

Een speedloader is ontworpen voor mid /low of real caps. Niet voor de highcaps met het wieltje of touwtje eronder ;-) Als je een high cap probeert te vullen met je speedloader dan ben je wel ff bezig ja. Bij een mid, low of real cap vul je de magazijnen niet door een klepje maar door de opening waar de bb's uitkomen dus is het een noodzakelijk ding ;-)

Die van mij heeft een rond gat voor highcap.

Misschien dat ik iets vaut doe,maar het vullen van m'n pistool en Uzi magazijnen gaat met het handje sneller dan met dat %^&& ding

Pistool en uzi mags zijn weer net ff anders en als je het eenmaal door hebt en een niet te belachelijk grote speedloader gebruikt dan gaat het wel makkelijk. Als je zo'n m4 mag size speedloader gebruikt voor die mags, is het al een kunst om de speedloader fatsoenlijk vast te houden. Ik gebruik speedloaders waar max 90 tot 110 bb's in kunnen die zijn mooi handzaam en easy to use.

Ik ben benieuwd hoe dat werkt @Eviltwin-NL

haha ik vind het niet zon probleem eerlijk gezegd. Duurt inderdaad wel even, maar het is weer even een momentje rustig aan doen en tijd voor jezelf en je replica. Even zennen ;) ;) AAAUUOOOOOOOOMMMMMM!!! /lotus houding

@De ouwe stomp Bij de meeste pistol mags kan je de veer helemaal naar onder trekken en dan met je speedloader in het brede stukje je bb's spuigen, dit werkt voor mij altijd erg goed/snel.

De uzi mags die ik gezien heb kan je op dezelfde manier vullen.

Met een reguliere speedloader kan het makkelijk en snel zonder pijn in je vingers of duim als je gewoon een bepaald systeem ontwikkeld.

Ikzelf gebruik magazijnen met een capaciteit van +- 120 a 130 bb's en een speedloader met een capaciteit van 90-110.

Ik gooi dus 1 zon ding vol en gebruik dan mijn vlakke hand om 'te pompen'. Het nadeel is dat je geen gevoel hebt wanneer hij vol zit, maar aangezien er minder bbs in mijn speedloader passen dan in mijn magazijn heb ik dat probleem niet.

Resultaat iig snel geladen mags en geen last in je vingers.

Wat betreft de bovenstaande uitvinding vind ik heel het idee kapot gaan doordat je beetje heen en weer moet schommelen om bbs naar voren te krijgen. 

Wij hebben ze inderdaad in onze webshop! 

Stiekem een beetje reclame, maar je kan hem vinden via deze link:

http://www.vastore.nl/c-2955869/bb-s-toebehoren/

Op de website van Echigoya stond dat er een highcap bij mijn replica zat, maar hij is afgelopen weekend binnengekomen en dit was dus een lowcap (80rnd). Hier zat een lange holle stok bij, die vul je met bb's en daarna druk je in amper 2 seconden circa 70 bb's het magazijn in.

Dit systeem was ik nog niet eerder tegengekomen. Maar het is zo simpel dat het of 'geniaal' is of gewoon achterhaald. Iemand hier ervaring mee?

MixED4.jpg