Wie is het vullen van ze mid caps ook zo zat ??

Ja, ik had ze al vaker gezien, maar lijkt me onhandig meenemen in het veld bijvoorbeeld. Dus ik geef toch de voorkeur aan de meer gangbare speedloaders.

Jouw lowcap heet trouwens midcap. ;)

@Peter, de Lowcap voor een Steyr AUG is 80bb's, midcaps heb je van 110 tot 170. Althans, zo zie ik ze te koop. 

Of is er nog een verschil tussen mid en lowcap behalve het aantal bb's?

http://www.airsoftatlanta.com/Tokyo-Marui-AUG-80-round-Lowcap-AEG-Magazine-p/17906.htm

http://shop.ehobbyasia.com/mag-170rd-magazine-for-aug-aeg-4pcs.html#.Va1uEXi55o4

http://www.evike.com/products/30117/

nee er is verder geen enkel verschil behalve bij high caps die hebben een ander opwind mechanisme, het aantals bb's maakt wat voor mag het is.

30 tot 35 real cap , 50 tot 70 lowcap , 80 tot 180 midcap en 350+ is highcap. uitgesloten de box en drummag maar die spreken voorzich denk ik.

Edit : het is overigens maar net wat de manufacturer voor label eraan hangt maar dit zijn de meest gangbare termen zoals je ze op het veld zal tegenkomen.

Ik heb ook enkele snipers met ejecting shells. Haha deze moet je patroon voor patroon vullen. Dat kost pas veel tijd.

Maar op zich gaat het ook om het authentieke laden. Een ritueel zeg maar. Denk aan K98 etc.

Ja, ik had ze al vaker gezien, maar lijkt me onhandig meenemen in het veld bijvoorbeeld. Dus ik geef toch de voorkeur aan de meer gangbare speedloaders.

Jouw lowcap heet trouwens midcap. ;)

Ik heb 10 midcaps en dat is een drama vullen..
maar vul ik ze hier mee ben ik sneller klaar..
Daarnaast 10 midcaps, zou mis in de tussen pauze ze weer kunnen vullen.
en snel genoeg dat ik niet me halve pauze bezig ben ze te vullen..
Dat ding hoeft niet mee het veld in..
Maar zou makkelijk kunnen in me rugzak.. en vul liever hier mee in het veld dan met de normale speed louder lijkt dit me tog sneller...
Maar goed zo heeft ieder zijn mening en voorkeuren hé ;P

Ieder zijn ding inderdaad,

Ik ben wel benieuwd hoe die vult, het lijkt mij een handig apparaat om in de pauze of voor de skirm niet teveel tijd kwijt te zijn aan mags vullen.

Aan de andere kant ziet het er wat breekbaar en plastic fantastic uit dus weet ook niet of het weg gegooid geld is omdat hij al na 1 maand breekt ofzo.

Ook ben ik benieuwd of je wel een beetje gevoel in dat ding hebt of niet, daarmee bedoel ik dus dat als je een mag van zeg 120rds vol duwt je er niet 150 in probeert te proppen en je mag sloopt.

Zelf gebruik ik de techniek die Hogader ook gebruikt een speedloader met 90 tot 110 bb's in een mag van 130 en op die manier kan ik nooit over vullen en blijft mijn mag mooi heel.

Mijn 50 rds lowcaps vul ik dan weer wat voorzichtiger. 

Ik wacht dus rustig af wat de bevindingen van andere zijn en overweeg dan wel eens of ik met een conventionele speedloader blijf doorgaan of niet.

ik krijg gelukkig geen pijn in mijn handen van het gebruik van een normale speedloader.

Als ik het goed begrepen heb, dan komen er voor de SL-14 in de toekomst ook mogelijkheden om AK en MP5 magazijnen te vullen, dus dan worden er weer al meer bevolkingsgroepen tevreden gesteld :D