Wie kan mij helpen?

M_P93

New Member
14 apr 2020
3
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik zit te overwegen om het aisoften op te pakken als hobby, ik ben woonachtend in omgeving ede. En zou graag eens horen hoe het is om actief te aisoften. Ook zoek ik iemand waar ik dit mee zou kunnen doen. Ik ben zelf een man van 27 jaar. Wie kan mij iets vertellen en vind het leuk om mij misschien eens mee te nemen naar weg van de evenementen of verenigingen?

Welkom hier. Denk dat je best iemand hier kan vinden uit jouw buurt.

• Leuk
Waarderingen: M_P93
Welkom.

Er zijn genoeg organisaties die huurkits beschikbaar hebben. Op deze manier heb je het wanneer en waar in eigen hand.. Verder zijn airsofters sociale diertjes, dus je wordt vanzelf wel op sleeptouw genomen ;)

Echter is voor alle mogelijkheden corona nog de beperkende factor

• Leuk
Waarderingen: M_P93 en Twinfromhell
Welkom.

Er zijn genoeg organisaties die huurkits beschikbaar hebben. Op deze manier heb je het wanneer en waar in eigen hand.. Verder zijn airsofters sociale diertjes, dus je wordt vanzelf wel op sleeptouw genomen ;)

Echter is voor alle mogelijkheden corona nog de beperkende factor
Dankjewel! Ik begrijp dat de corona situatie wat lastig is op het moment. Uiteraard ga ik snel kijken voor een eigen uitrusting maar misschien kan ik eens met iemand meekijken.

Het leukste is inderdaad om als introducee met iemand mee te gaan. Dan heb je gelijk iemand die alles aan je uitlegt, en als je geluk hebt heeft diegene ook wat gear voor je zodat je geen gebruik hoeft te maken van de (vaak matige) huur gear.

Welkom op het forum! Helaas zijn de mogelijkheden om met iemand mee te gaan op dit moment wat beperkt. Had je de beginnershandleiding al gezien die ik had geschreven?