wie we me op sleep touw nemen de wonde werlt van airsoft in?!!

B.A____fontein

New Member
25 sep 2015
1
0
Trophies
1
hoi ik ben bram 23 jaar jong en wil graag eens arsoft gaan proberen. Ik heb de peg geahd dat ik in saptember geen kon vrij krijgen van me werk     Maar zou het we heel graag willen proberen ik kom uit hoevelaken valkij amersfoort.

vedder ben ik zwaar dilexsies (echt een rot woord om te schrijven) dus ik ben er niet geheel uit gekomen oe het zit omtrend de introduseverklaring.kan imand mijn uit leggen hoe dit zit?

bram 

Hallo Bram,

welkom op dit forum! 

Ik wwon helaas iets te ver van je vandaan. 

Gelukkig zijn er veel actieve mensen op dit forum

Grote kans dat iemand zich zal aanbieden

Veel plezier met deze sport.

gr 

Paul

Welkom op het forum. Net als Paul woon ik te ver van je vandaan. Maar misschien tot ooit op het veld

Hallo bram.
Welkom op het forum.. ik woon zelf in veenendaal. Dus als er weer een keer een introducé dag is van ACN in Lelystad bij balls & arrows dan kan ik je wel een keer meenemen. :)

Dag Bram en welkom op het forum. Ik weet niet hoe het gaat omtrent introduceeverklaring. Maar welkom. Enne ik kan als Lelystedeling Balls & Arrows aanbevelen !

lijkt me leuk ik heb er veel zin in kwam te de relasatie dat een niet vidiokaart net zoo duur is als een repliga en aan gezien ik nu ook al op drie schemen speel dangt ik dat het beter was om gewoon aan het verlangen om airsoft te gan spelen :D

en een goede tip maar kan ik daar ook gewoon heen als introduse tijdis een open skurm?

Welkom! 

en een goede tip maar kan ik daar ook gewoon heen als introduse tijdis een open skurm?

Balls and Arrows heeft huurkits ja, dus je kan gewoon een keertje gaan. 

ja kan dat  ik ikacht dat datniet ging zoo sataat het temisneten op hun website en bij de nabv staat het dat je alleen door een lit van hun kan  worde aan gedragen en dan moet die verklairing laten zien bij bolts en arros tog?

Balls and Arrows is ook soort van lid, zij kunnen je ook introduce maken voor één dag. ;)

Ja, je moet je wel eerst even inschrijven, linkje hieronder. ;)

http://ballsandarrows.nl/CMS/inschrijven-airsoft-2/

Hallo Bram

Ik ga met mijn zoon en een stel vrienden regelmatig naar Balls en Arrows en ook Veluwe Airsoft,als je wil kun je wel een keer met ons mee om een dag te skirmen met een huurkit wij willen je dan wel wegwijs maken in het Airsoften,wij komen uit Huizen in het Gooi.In Oktober gaan we weer een paar keer naar deze locaties dus als je mee wilt laat maar horen.

Gr, Ton

Ik ben ook beginnende airsofter, en ik kom zeker ook bij jullie skirmen veluwe airsoft... Hoop zaterdag mijn nabv pas binnen te krijgen....
Tot op het veld een keer....

Gr. Justin

dat lijkt me leuk Ton erg leuk waneer gaan jullie weer een keer naar bolts and arros wand ik heb natuurlijk geen replika of kun je bij veluwe airsoft ook een kit huren?

groeten bram

Hallo Bram

Ik ga met mijn zoon en een stel vrienden regelmatig naar Balls en Arrows en ook Veluwe Airsoft,als je wil kun je wel een keer met ons mee om een dag te skirmen met een huurkit wij willen je dan wel wegwijs maken in het Airsoften,wij komen uit Huizen in het Gooi.In Oktober gaan we weer een paar keer naar deze locaties dus als je mee wilt laat maar horen.

Gr, Ton

Ik denk dat wij zondag 11 okt bij Veluwe of Balls gaan airsoften,dit even onder voorbehoud want ik overleg even met mijn teamleden wat we gaan doen,bij Veluwe en Balls kun je een replica huren

Ja dat begrijp ik waar komen jullie van Daan als ik vragen mag?        

Groeten bram