Wild Mountain (1 april?)

Was een keer bij wildmountain. Heb jammer genoeg maar op 2 velden gespeeld. Maar alsnog kan ik dr wat over zeggen.
De staff is cool. Vergeleken met het andere veld waar ik gespeeld heb gaven de mensen bij wildmountain mij niet de indruk dat ze zaten te geilen op een machtspositie. Ze gaven mijn vriend een leenbatterij toen zijn batterij op was en het waren er niet om te werken maar om plezier te hebben.
Het veld is ook wel leuk maar het is waarschijnlijk niet bepaald authentisch. Zeker is er veel moeite in gestoken en alhoewel het veld nog niet lang bestaat heb ik van vrienden gehoord (die er al meerdere keren waren) dat er veel vooruitgang is. Terugkomend op mijn kritiek: het is iets waar zij weinig aan kunnen doen. Het is natuurlijk moeilijk om bunkers en echte huizen te bouwen maar als je juist dat zoekt dan weet je dat wildmountain dit niet heeft.
Het veld heeft wel twee gedeeltes, een bos en een stadsgedeelte, wat de speelstijl ene beetje veranderd maar ik zie zelden veel actie in het bos.
Let er trouwens op dat als het geregend heeft het veld een moeras wordt. Stevige/waterdichte schoenen zijn altijd aanbeloen bij airsoft uiteraard.
 
Zoals ik al in een topic aan gaf, ben ik 2 april op Wild Mountain.
 
Ik ben er vandaag zelf helaas niet bij ivm overlijden van een familielid