Winkel in de regio Nijmegen

Jxpsert

Member
23 jun 2023
10
0
Trophies
4
Hoi! Ik ben op zoek naar winkels in de buurt van Nijmegen - ongeveer een radius tot aan Druten.
Ik weet dat Nijmeegs Jopie hier zit, maar die verkoopt geen wapens of onderdelen. Ik heb gehoord van Graziani Gunshop in Emmerich, maar ik kan daar op de site niks vinden over airsoft. (Kan iemand bevestigen dat ze dit wel hebben, met eventueel een linkje naar hun site waar dat staat?)

Ik ben nu in het specifiek op zoek naar een batterij, die in elke webshop in Europa niet leverbaar lijkt te zijn.
Ik heb geen rijbewijs of auto, dus winkels ver weg gaan 'm niet worden.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Hoi! Ik ben op zoek naar winkels in de buurt van Nijmegen - ongeveer een radius tot aan Druten.
Ik weet dat Nijmeegs Jopie hier zit, maar die verkoopt geen wapens of onderdelen. Ik heb gehoord van Graziani Gunshop in Emmerich, maar ik kan daar op de site niks vinden over airsoft. (Kan iemand bevestigen dat ze dit wel hebben, met eventueel een linkje naar hun site waar dat staat?)
Ben bang dat er niet heel veel fysieke winkels in jouw buurt zijn. Je kunt hiervoor heel goed de website van de NABV gebruiken, trouwens.

De link van Grazianni daarvoor heb ik letterlijk gevonden door op hun website naar beneden te scrollen en op 'airsoft wapens' te klikken.
Weet wel dat airsoft apparaten in Duitsland standaard alleen single only vuren door wetgeving in Duitsland zelf.

Mocht je verder toch eens via iemand een lift kunnen regelen, neem dat eens in kijkje bij Krale Airsoft in Staphorst. Mooie winkel, veel keuze. Verder kun je altijd online replica's kopen en thuis laten leveren, al kun je ze dan eerst niet vooraf bewonderen.
 
Ben bang dat er niet heel veel fysieke winkels in jouw buurt zijn. Je kunt hiervoor heel goed de website van de NABV gebruiken, trouwens.
Oh nice, die had ik nog niet gezien.

De link van Grazianni daarvoor heb ik letterlijk gevonden door op hun website naar beneden te scrollen en op 'airsoft wapens' te klikken.
Ah, het blijkt dat mijn 'dark mode' browser addon deze afbeeldingen deed verdwijnen. Dankjewel!

Helaas hebben al deze winkels niet wat ik nodig heb.. Weet je toevallig waar ik zou kunnen langsgaan met mijn apparaat om batterijen te passen? Ik heb een hele kleine nodig, maar een specifieke waarvan ik weet dat 'ie past is echt nergens te vinden.
 
Oh nice, die had ik nog niet gezien.

Ah, het blijkt dat mijn 'dark mode' browser addon deze afbeeldingen deed verdwijnen. Dankjewel!

Helaas hebben al deze winkels niet wat ik nodig heb.. Weet je toevallig waar ik zou kunnen langsgaan met mijn apparaat om batterijen te passen? Ik heb een hele kleine nodig, maar een specifieke waarvan ik weet dat 'ie past is echt nergens te vinden.
Ik denk dat eigenlijk iedere airsoft-winkel hieraan zal meewerken als je langsgaat met je replica en je verhaal uitlegt. Kans om iets te verkopen voor een winkel, natuurlijk.

Je kunt natuurlijk wel vooraf kijken op de website van de winkel of ze een accu hebben die wel zou kunnen passen. Scheelt mogelijk een ritje voor niets.

Vaak staat er in de beschrijving van de batterij ook wel bij hoe groot deze zijn. Of Google de batterij zelf om afmetingen te vinden op de website van de fabrikant.

Ben je naar zoiets specifieks op zoek, dan? :rolleyes:
 
Ben je naar zoiets specifieks op zoek, dan? :rolleyes:
Yep! Het batterij 'vak' is erg krap en ik heb bij de verkoper (2ehands) een batterij gebruikt die precies paste. Deze zoek ik, maar ik kan ook niks anders vinden van dezelfde/kleinere afmetingen. Als je interesse hebt, is het een DragonPro 1300mAh 11.1V 20C LiPo, maar dan de kleine rechthoekige versie. Geen een winkel (in ieder geval in Europa) heeft deze op voorraad.
 
Yep! Het batterij 'vak' is erg krap en ik heb bij de verkoper (2ehands) een batterij gebruikt die precies paste. Deze zoek ik, maar ik kan ook niks anders vinden van dezelfde/kleinere afmetingen. Als je interesse hebt, is het een DragonPro 1300mAh 11.1V 20C LiPo, maar dan de kleine rechthoekige versie. Geen een winkel (in ieder geval in Europa) heeft deze op voorraad.
De Dragonpro accu's werden eerder, binnen mijn kennis, alleen bij Unit13 verkocht. Ik ken het merk letterlijk alleen via die (web)shop.

Misschien kun je Unit13 eens mailen. Misschien hebben ze namelijk een goed, passend, alternatief.