Xtreme Precision vs Green Devil

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Ik zie dat er op een zak (3300 stuks) toch snel een verschil van 7 euro is ten nadele van Greendevil .

Nou schiet ik Tippmann m4 misschien moet ik dat er bij vertellen , zou je voor zo'n Tippmann gewoon voor de extreme Precicion kunnen gaan of is jullie ervaring dat Green devil echt veel beter is .

Groet

Robin

Ik schiet eigenlijk al tijden met asg openblaster bb's in mijn tippmann. En dat bevalt me prima. De nieuwe xtreme precision bb's zijn te donker voor me.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Voor mij wordt green devil ook wel te duur zeker als er mensen mee gaan die dan lenen XD. Ik ga ook open blasters gebruiken voor .25 voortaan. Zijn ~20 euro voor 6000 bbs van .25.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
.25 asg heb ik laastt in cqb gebruikt en moet zeggen dat beviel mij prima! Verhielpen zelfs een feeding probleem bij een team genoot :)

• Leuk
hmmm ja dat scheelt wel maar uh Sander die 0.30 g bb,s van extreme Precision zijn dan weer wel wit , nah ja ik kijk wel even de tijd dat ik 60 euro voor een doos paintballen kocht is sowieso voorbij , moet de komende jaren echt rustig aan doen wat het geld betreft dus met een beetje zoeken en vragen kom je een heel end .

Ook hier vol op aan het knallen met asg open blaster .28.
En bevalt ook prima.

Zoals al aan werd gegeven is de kleur van xp sinds het veranderen van wit naar bruinish irritant omdat ze niet meer te zien zijn.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Ik zou geen xtreme precision gebruiken persoonlijk, want ze laten een zwart laagje achter in je barrel.
Naar het schijnt laat de buitenste laag los en geeft die rommel in je barrel. Ik kan het niet onderbouwen met andere forum quotes ofzo, maar ik heb het gehoord van meerdere mensen en het zelf ervaren.
Ik ga ook Asg proberen komende zondag, daar hoor ik veel goede verhalen over en ze zijn zeker niet duur.

ASG Open Blaster heeft zo te zien geen 0.30 gram wel weer 0.32 , ik kon dit merk niet en lees er goede dingen over , ja dit is wellicht weer zo'n typische bb discussie maar ik ben al weer wat wijzer (denk ik ) hahaha

Misschien probeer ik die 0.32 g bb,s ook eens uit , bij nader inzien misschien toch de 0.28 , die zijn een stuk goedkoper .

Ik gebruik de 0.28 van asg.
Prijs kwaliteit vind ik dat de beste verhouding.
Ook merk ik weinig verschil tussen 0.30 en 0.28 in mijn tippmann.

Zoals al aan werd gegeven is de kleur van xp sinds het veranderen van wit naar bruinish irritant omdat ze niet meer te zien zijn.
Zelfde hier! Zit nu ook aan de ASG .25's. Moet de .28's nog een keer testen in mijn M16, de stock hop van de Specna trok de .28's niet :P

Zelfde hier! Zit nu ook aan de ASG .25's. Moet de .28's nog een keer testen in mijn M16, de stock hop van de Specna trok de .28's niet :p

Das inderdaad bij mij ook maar even de vraag in de 2 M4,s die ik bezit heeft de ene een Hop-Up unit for Tippmann van Tony Teft Reynolds , dus getapt bovenin , die andere heeft de meer old scool DefconEagle Designs Nub, die meer lijkt op het origineel , en ik ben nog noob genoeg om totaal niet in te kunnen schatten hoe dat zich verhoud tot het gewicht dus of het wel of niet zal gaan , deze week maar eens in Geldermalsen naar de schietbaan , ben wel erg benieuwd voor hetzelfde geld is de ene perfect voor 0.28 en de andere voor 0.30 gram .

• Leuk
Waarderingen: Jan
Vandaag .25 ASG Openbio blasters getest bij B&A en ik moet zeggen wat is dat een openbaring om te schieten met perfect witte bb's. Tijdje met green devil gespeeld en zeker bij weinig licht zijn die niet meer te zien na een paar meter, dus heel moeilijk om ze te volgen op een tiental meter. Nu met de .25's kon ik ze praktisch bijna op mijn target zien vallen of er juist naast en wist ik dus hoe te corrigeren :). Enigste is dat ik toch wel een klein verschil zie in grouping op langere range vergeleken met green devils, maar dat betekent gewoon een paar keer meer de trekker overhalen dan gewoonlijk XD.

Ok dan Rebelattack jammer dat ASG niet in 0.30 levert , misschien zou die 0.32 zelfs kunnen die hebben ze dan wel weer .

Tja greendevil is zo verdomde duur he , ik ga die ASG zeker proberen .

Ik raad ze ook aan. Vandaag heb ik er ook mee gespeeld en ze deden het prima. En dat ze wit zijn is idd enorm fijn.

Ok dan Rebelattack jammer dat ASG niet in 0.30 levert , misschien zou die 0.32 zelfs kunnen die hebben ze dan wel weer .

Tja greendevil is zo verdomde duur he , ik ga die ASG zeker proberen .

Vandaag had iemand bij ons ook een Tipmann geprobeerd met een reeks bbs waaronder ook ASG .32's dacht ik, maar daar kan @bvdzeeuw je wel wat meer over vertellen.

Ik hoor her en der ook dat mensen de nuprol bio bb's goed vinden, mensen claimen dat ze uit de oude fabrieken van Valken komen in Taiwan, maar op het internet wordt wel meer geclaimd :D. Iig misschien is ditt dus een optie om te proberen: http://www.airsoftshop.be/nl/nuprol-rzr-bio-bb-030g-3300rds.html, ze zijn iig vergeleken met de green devils een stuk witter en scheelt toch weer 5-6 euro :).

• Leuk