Xtreme Precision vs Green Devil

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
Ik ga ze bestellen schiet nu met xp .25 maar door de donkere kleur bijna niet zichtbaar , wilde gok welke baan ze Heen gaan

Kwam op you tube dit filmpje tegen over Nuprol was eigenlijk precies hetzelfde probleem als ik met pro hit had :

Ik heb de nieuwe nuprol bb's bijna allemaal uitgetest (van .25 tot .32) en mn pistol mags (WE, TM) en mn LCT AK mags hadden er geen moeite mee.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
ik ga ze proberen , het blijft toch vaak wat voor de ene werkt werkt voor de andere niet , verschillende buckings tight bore wide bore AEG Hpa enz enz .

Ik heb de Asg .25 besteld van het weekend uitproberen ben erg benieuwd

Als sniper natuurlijk wel :p, maar wij sprayen er dan ook 1-2 duizend per skirm :p.
1,2 k? Those are rookie numbers!
Asg werkt heel lekker! Ik had valken geprobeerd maar mijn m4 wil ze niet slikken en asg werkt als een zonnetje

1,2 k? Those are rookie numbers!
Asg werkt heel lekker! Ik had valken geprobeerd maar mijn m4 wil ze niet slikken en asg werkt als een zonnetje

5 mags ~120 rounds en heb drie keer alle mags gevuld dus ~1800 rounds erdoorheen geschoten de laatste keer buiten. Binnen denk ik nog wel iets meer gezien je veel vaker in contact komt.