Yooow mensen!

Tarzann

New Member
8 okt 2014
3
0
Trophies
1
Yoow mensen, ik dacht na m'n account gemaakt te hebben me gelijk even voortestellen.
Ik heet Jan-Willem, 17 jaar. Jammer genoeg nog geen airsofter maar hopelijk over ongeveer 3 maanden wel! :)Verder heb ik zelf totaal geen airsoft / paintbal of een andere schietervaring dus dit is aardig nieuw voor me, al heb ik wel een aantal uren in airsoft videos zitten, maar dat is natuurlijk weer heel iets anders.Verder kom ik uit Ridderkerk (naast Rotterdam.)  
Hopelijk zie ik iemand over 3-4 maanden in een skrim! ;)
Totdan ^^ 
 
Hallo Tarzann, Welkom op het forum.
Nog 3 - 4 Maanden wachten... Dat gaat voor je gevoel dus nog een eeuwigheid duren ;) Zeker als hier al die mooie gear voorbij ziet komen en leuke verhalen hoort :D
Mocht echt niet meer kunnen wachten...met 17 jaar kun je eventueel in Belgie een keer airsoft proberen!
Misschien is het handig te vermelden waar je vandaan komt,  met het oog op carpoolen in de toekomst!
 
Misschien is het handig te vermelden waar je vandaan komt,  met het oog op carpoolen in de toekomst!

of hij heeft z'n 1e post aangepast of je hebt er overheen gelezen ;)

Maarr Tarzann welkomm hierr opp hett forumm ;)

Ridderkerk, leuk plaatse. wat vooral mooi is dat ik weet is dat cruiseschip wat eigenlijk een warehouse is met kantoor er op.zoals al aangegeven nog "even" wachten tot je mee kunt doen maar nog tijd genoeg om te sparen en te kijken wat er te krijgen is ;)
 
Ha Tarzann! 
Welkom! Nog 3 tot 4 maanden wachten? Ik ken je pijn, ik moet nog 3 tot 4 maanden wachten tot ik een nieuw huis heb :( :p Duurt inderdaad een eeuwigheid haha! 
 
<blockquote rel="Eviltwin-NL">
</blockquote>
<blockquote rel="Eviltwin-NL">Misschien is het handig te vermelden waar je vandaan komt,  met het oog op carpoolen in de toekomst!

of hij heeft z'n 1e post aangepast of je hebt er overheen gelezen ;)

Maarr Tarzann welkomm hierr opp hett forumm ;)

Ridderkerk, leuk plaatse. wat vooral mooi is dat ik weet is dat cruiseschip wat eigenlijk een warehouse is met kantoor er op.zoals al aangegeven nog "even" wachten tot je mee kunt doen maar nog tijd genoeg om te sparen en te kijken wat er te krijgen is ;)</blockquote>

Ik had inderdaad m'n eerste post veranderd hahaha

Ha Tarzann! 
Welkom! Nog 3 tot 4 maanden wachten? Ik ken je pijn, ik moet nog 3 tot 4 maanden wachten tot ik een nieuw huis heb :( :p Duurt inderdaad een eeuwigheid haha! 

Dankjee, jij alvast succes met verhuizen en eventuele verbouwingen ^^ 
 
Binnekort is het dan echt zo ver, 18 jaar, alle vinkjes groen nu maar wachten op mn pas. Verwacht deze waarschijnlijk op zaterdag en heel misschien gelijk proberen om een replica binnen te halen. 


Iemand die toevallig een leuke linkshandige weet? En toevallig bij Pirosport @Rotterdam? ^^ 
 
Binnekort is het dan echt zo ver, 18 jaar, alle vinkjes groen nu maar wachten op mn pas. Verwacht deze waarschijnlijk op zaterdag en heel misschien gelijk proberen om een replica binnen te halen. 


Iemand die toevallig een leuke linkshandige weet? En toevallig bij Pirosport @Rotterdam? ^^ 

Ik ben ook linkshandig en handige modellen zijn de g36 (alles 2-zijdig) erg fijn al zeg ik het zelf. En de AUG (zelf geen ervaring mee) maar lijkt mij erg tof wapen vanwege zijn bull-pup design (magazijn achterin wat een langere loop mogelijk maakt en acurater maakt)
 
Owh okay, zal voor beide kijken wanneer ik in de winkel ben. Bedankt voor de tip! :D
 
AWEL AWEL AWEL! @Puffy Wij noemen het geen wapens maar replica's of airsoft apparaten. Honder miljoen miljard euro boete! 


Puffy heeft wel gelijk, G36 is "ambidextrous" zoals dat in het engels heet. Ik geloof dat de HK416 en de SCAR ook ambidextrous is maar dat weet ik niet zeker. 


Wat is je budget Tarzann? Meestal moet je in Nederland 300 euro minimaal hebben om iets te kunnen halen namelijk. De goedkopere merken hebben ze hier meestal niet. 
 
Er zijn veel modellen die ambidextrous zijn , waaronder ar15 modellen , sig , masada , scar, etc etc.


en als het niet ambi is kun je het bijna altijd maken :p
 
Wat is je budget Tarzann? Meestal moet je in Nederland 300 euro minimaal hebben om iets te kunnen halen namelijk. De goedkopere merken hebben ze hier meestal niet. 

Daarom dus: Viva la Polska!

Maar als dat om een of andere reden geen optie is dan moet je inderdaad in Nederland helaas wat meer aftikken.



En niet te vergeten natuurlijk: Welkom Tarzann!
 
Ik ben zelf ook linkshandig en heb ook een ambidextrous Masada en hopelijk binnenkort een ambidextrous Scar.


Maar ik zou gewoon gaan voor een AA die je leuk vind. Ik heb ook 2 rechtshandige M4's en daar is goed om heen te werken en ik denk er eigenlijk al niet eens meer bij na.

Wel moet ik nog oefenen met rechtshandige sidearms, dat vind ik nog wel even wennen met de safety, mag en slide release, maar dat komt wel.
 
AWEL AWEL AWEL! @Puffy Wij noemen het geen wapens maar replica's of airsoft apparaten. Honder miljoen miljard euro boete! 


Puffy heeft wel gelijk, G36 is "ambidextrous" zoals dat in het engels heet. Ik geloof dat de HK416 en de SCAR ook ambidextrous is maar dat weet ik niet zeker. 


Wat is je budget Tarzann? Meestal moet je in Nederland 300 euro minimaal hebben om iets te kunnen halen namelijk. De goedkopere merken hebben ze hier meestal niet. 

 


Ik zat zelf te denken aan ongeveer 250 euro. 300 zou eventueel kunnen dan. 


Ps, ik lees wat over afdingen, zou je dat kunnen maken in zo'n winkel? Ben er zelf nooit echt zo van hahah 
 
<blockquote>
AWEL AWEL AWEL! @Puffy Wij noemen het geen wapens maar replica's of airsoft apparaten. Honder miljoen miljard euro boete! 


Puffy heeft wel gelijk, G36 is "ambidextrous" zoals dat in het engels heet. Ik geloof dat de HK416 en de SCAR ook ambidextrous is maar dat weet ik niet zeker. 


Wat is je budget Tarzann? Meestal moet je in Nederland 300 euro minimaal hebben om iets te kunnen halen namelijk. De goedkopere merken hebben ze hier meestal niet. 

 


Ik zat zelf te denken aan ongeveer 250 euro. 300 zou eventueel kunnen dan. 


Ps, ik lees wat over afdingen, zou je dat kunnen maken in zo'n winkel? Ben er zelf nooit echt zo van hahah 

</blockquote>

Bij Pirosport in Barendrecht hebben ze al replica's vanaf 180 euro. Ik kom zelf uit Rhoon en ben daar pas nog geweest. Of het ook linkshandig is weet ik niet ;)
 
Bij wingsdump in Spijkenisse hebben ze voor niet te veel geld goed spul naar mijn mening groetjes :)
 
hoi tarzan,


ik zelf heb een  G36C,en ben er erg happy mee,heb ook nog een Aug,deze heb ik nog niet gebruikt,kimt snel hoop ik


myn man en ik bestellen veel by taiwangun in polen,


en het is mss wel slim om met iemand te zoeken,te koipen die al een tydje deze sport beoefent,


enhier op het forum geven ze je goed en eerlyk advies
 
hoi tarzan,


ik zelf heb een  G36C,en ben er erg happy mee,heb ook nog een Aug,deze heb ik nog niet gebruikt,komt snel hoop ik


myn man en ik bestellen veel by taiwangun in polen,


en het is mss wel slim om met iemand te zoeken,te kopen die al een tydje deze sport beoefent,


en hier op het forum geven ze je goed en eerlyk advies

Ik corigeer je post dan maar voortaan als je het zellef nie doet nie.


Maar mijn pr8ige vrouwtje heeft volkomen gelijk.


Kijk vooral bij onze poolse vrienden rond en verbaas je over de prijsverschillen.


Wij zijn zeer te spreken over de merken KJW en Cyma.