Za. 14 April DARK FOREST

The Walker

Well-Known Member
20 jan 2017
241
154
Trophies
11
ULICOTEN OUTDOOR AKA DARK FOREST

Za. 14 april gaan wij weer lekker skirmen.
Vroeg mij af of er meer mensen interesse hebben en ook gaan of willen aansluiten.

http://dark-forest.atcx.nl/reserveren/?event_id=327
  1. @The Walker
  2. @WaterIsNat
  3. @Rookie
  4. @sebastiaan89
  5. @DannyPBakker
  6. @paul37
  7. @DamienJC
  8. @Davidvh81
  9. @Dutchguyqo

OPERATION: JUGGERNAUT

Juggernauts hebben Dark Forest overgenomen, kan jullie team hier gebruik van maken of vliegen de bb’s om de oren?

Schuur open vanaf 08.00 uur 1e huifkar vertrekt om 08.30
Inschrijven aan de bar, vergeet niet je lunch door te geven!!

• Catering aanwezig (lunch: wensen aangeven bij aanmelding)
  • Betalen aan het einde van de skirm door middel van Enkel Contant.
  • Annuleren tot maximaal 24 uur voor aanvang van het event.
  • Niet aanwezig en geen afmelding word het bedrag van de entree in rekening gebracht!
TIJDSCHEMA Dagdeel
Deuren open
8.00
Uitleg/FPS 9.45
Start 10.15
Pauze (30 min) 12:30
+/- 16:15

PRIJZEN
Weekend
6 uur
Huurkit 50,-
Eigen gear 25,-
Eigen gear, Introducé van NABV-pashouder 25,-
Huurkits bevatten ter bruikleen: - 1x replica - 300 BB's - zwarte longsleeve met lange mouw - veiligheidsbril - mondmasker - baseballcap[/user]

Laatst bewerkt:
Nu al zin in ik vertrek vanaf ijsselstein iemand die mee wilt carpoolen pm me maar!

Ik ben wel benieuwd naar Dark Forrest :) Als er iemand nog een plekje in de auto vrij heeft hou ik me aanbevolen!

@paul37 Jammer dat Uden totaal niet op de route ligt :P

Ik ga ook (zoals het er nu voor staat) @NielsHoffland is het misschien mogelijk om iemand jou af te laten zetten in Veldhoven? Dan kan je vanaf daar mee rijden met mij.

Ik ga ook (zoals het er nu voor staat) @NielsHoffland is het misschien mogelijk om iemand jou af te laten zetten in Veldhoven? Dan kan je vanaf daar mee rijden met mij.

Top! Ik zal even mijn ouders lief aankijken of ze daar zin in hebben :P Hoelaat zou ik er dan ongeveer moeten zijn?

En misschien krijg ik een vriendin zo gek om mee te gaan, dus dan zou die kunnen rijden! :)

Top! Ik zal even mijn ouders lief aankijken of ze daar zin in hebben :p Hoelaat zou ik er dan ongeveer moeten zijn?

En misschien krijg ik een vriendin zo gek om mee te gaan, dus dan zou die kunnen rijden! :)

Zou dan rond half 8 willen vertrekken het is 45 min rijden vanuit hier, daar kunnen wel wat minuutjes van af omdat het rustig is op de weg rond die tijd. het is 80% zeker dat ik ga maar ik laat het nog optijd weten wanneer het 100% is.

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Oh niet zo ver weg..... Tussen Tilburg en Breda op de grens.

Ik heb geen NABV pas (nog in aanvraag) en heb denk ik geen vervoer. Ik kom uit Eindhoven! Is er iemand waar ik mee kan liften?

Oh niet zo ver weg..... Tussen Tilburg en Breda op de grens.

Ik heb geen NABV pas (nog in aanvraag) en heb denk ik geen vervoer. Ik kom uit Eindhoven! Is er iemand waar ik mee kan liften?
Volgens mij kan je je aanmelden als introduce en dan regelt de organisatie bij Dark Forest dit voor je. Weet niet of er verder iemand is die langs Eindhoven komt... maar ik niet en zit waarschijnlijk al vol.

• Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Volgens mij kan je je aanmelden als introduce en dan regelt de organisatie bij Dark Forest dit voor je. Weet niet of er verder iemand is die langs Eindhoven komt... maar ik niet en zit waarschijnlijk al vol.

Hoi Walker,

Wat regelt de orga precies?

Gr

Hoi Walker,

Wat regelt de orga precies?

Gr

De organisatie zorgt voor een replica, oog bescherming en gezichts bescherming, wat ammo en ik denk ook wat andere gear. Het kost iets meer als een normale ticket maar je kan wel een dag mee spelen. Ik rij vanuit Veldhoven die kant in (hoogst waarschijnlijk) dan zou je wel mee kunnen carpoolen (we moetend dan wel de “reiskosten” delen) Maar dat zal niet veel zijn

• Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Mijn pas wordt aanstaande vrijdag gemaakt en die zal ik dan voor de 14e binnen hebben. Wat zal ik doen? Even wachten?

De organisatie zorgt voor een replica, oog bescherming en gezichts bescherming, wat ammo en ik denk ook wat andere gear. Het kost iets meer als een normale ticket maar je kan wel een dag mee spelen. Ik rij vanuit Veldhoven die kant in (hoogst waarschijnlijk) dan zou je wel mee kunnen carpoolen (we moetend dan wel de “reiskosten” delen) Maar dat zal niet veel zijn

Wellicht een WhatsApp groepje starten? Tenzij ik de enige ben die mee rijd uiteraard ;-) Wellicht sowieso even nummer uitwisselen? Alvast bedankt voor het aanbod!