Za 17 jun critical-hit valburg

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.449
660
Trophies
25
Zijn er nog meer geïnteresseerde die ook zaterdag de 17e juni gaan spelen bij Critical-hit?

Entree eigen gear: 25,-
Huurkit: 49,50

Plaats: Valburg
Meer info: www.critical-hit.nl
 
Nog andere die hier naartoe gaan?
Ik ga samen.met aris en stan voor hen die ze kennen.
 
Ik ga aankomende zaterdag ook met een vriend van me.
Zie jullie daar! :)
 
gezellig dat jullie ook komen. iemand toevallig uit omgeving r'dam die 1 plekje vrij heeft voor kennis van mij uit gouda?
 
Hopelijk hebben jullie gisteren een mooie dag gehad! Mochten er filmpjes gemaakt zijn, kijk ik nu al uit naar het beeldmateriaal :)
 
Welk team zaten jullie? Wel leuke dag gehad maar ook hard ingemaakt hahahh
 
Ik ben @Tactical Bear tegen gekomen in het zelfde team als mezelf. En ik zat bij blauwe team.
Ik heb wat beeld. Waaronder mijn dubbele bajonet kill
 
@Toothpick cool man ik zat ook in het blauwe team, ik had mun meid mee als introduce.
Die heeft echt veel shik gehad en volgens mij nu ook redelijk airsoft verslaafd aan het worden lol.
Zou leuk zijn om wat beelden te zien als het niet te veel moeite is om te uploaden.
 
Ik ben @Tactical Bear tegen gekomen in het zelfde team als mezelf. En ik zat bij blauwe team.
Ik heb wat beeld. Waaronder mijn dubbele bajonet kill

Ben benieuwd naar je knife kills :p het was wel interessant maar zoals @Valmijaan al zei zijn we keihard ingemaakt :p was een verdomd goed team aan de andere kant.

@Toothpick cool man ik zat ook in het blauwe team, ik had mun meid mee als introduce.
Die heeft echt veel shik gehad en volgens mij nu ook redelijk airsoft verslaafd aan het worden lol.

Aaaah dan weet ik ook weer wie je was, aangezien er maar 1 vrouw mee was. Ze leek wel plezier te hebben met de AK.
 
@Toothpick cool man ik zat ook in het blauwe team, ik had mun meid mee als introduce.
Die heeft echt veel shik gehad en volgens mij nu ook redelijk airsoft verslaafd aan het worden lol.
Zou leuk zijn om wat beelden te zien als het niet te veel moeite is om te uploaden.
Er was maar 1 vrouw en die sprak geen NL. Gelukkig ken ik de taal van mijn outfit(UK) en zij ook.

Ben benieuwd naar je knife kills :p het was wel interessant
Ik heb vandaag ff van eerste deel spel waarbij ik mijn eerste 2 knife/bajonet kills maak(van de 5) online gezet

maar zoals @Valmijaan al zei zijn we keihard ingemaakt :p was een verdomd goed team aan de andere kant.
Ja ze waren iets TE goed. In de zin van sommige onsterfelijk. Is jammer 2011 was laatste keer dat ik zo'n team ben tegen gekomen.
 
@Toothpick hahah vet filmpje ook hun reactie lol en inderdaad somige ware redelijk onsterfelijk helaas.. Is voor mij de 1e keer dat ik zoon team ben tegen gekomen.
 
De zwarye wolven noemde zij zich volgens mij. Liepen met mariniers kleding en rode barretten op. Na regulering nooit meer gezien.
 
Hahaha de reactie van de man, toen je die 2de kill maakte xD

Die keek echt vol ongeloof! Prachtig!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick