za. 5 mei DARK FOREST

The Walker

Well-Known Member
20 jan 2017
244
155
Trophies
11
ULICOTEN OUTDOOR AKA DARK FOREST

Za. 5 mei gaan wij weer lekker skirmen.
Vroeg mij af of er meer mensen interesse hebben en ook gaan of willen aansluiten.
  1. @The Walker
  2. @Rookie
  3. @paul37
  4. @Davidvh81
  5. @DannyPBakker


OPERATION: MICHELLE VS AUDJE!!
In Operation bitch fight staan de vrouwelijke marshalls aan de leiding als basecommanders! Ze zullen er alles aan doen om met hun team de missies te volbrengen en de overwinning binnen te slepen! sluit jij je eigen aan bij Michelle team rood? of bij Audje team blauw?

Schuur open vanaf 08.00 uur 1e huifkar vertrekt om 08.30
Inschrijven aan de bar, vergeet niet je lunch door te geven!!


  • Catering aanwezig (lunch: wensen aangeven bij aanmelding)
  • Betalen aan het einde van de skirm door middel van Enkel Contant.
  • Annuleren tot maximaal 24 uur voor aanvang van het event.
  • Niet aanwezig en geen afmelding word het bedrag van de entree in rekening gebracht!
TIJDSCHEMA Dagdeel
Deuren open
8.00
Uitleg/FPS 9.45
Start 10.15
Pauze (30 min) 12:30
+/- 16:15

PRIJZEN
Weekend
6 uur
Huurkit 50,-
Eigen gear 25,-
Eigen gear, Introducé van NABV-pashouder 25,-
Huurkits bevatten ter bruikleen: - 1x replica - 300 BB's - zwarte longsleeve met lange mouw - veiligheidsbril - mondmasker - baseballcap
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Ha allemaal,

Zijn er al veel mensen die naar deze skirm gaan en is dit een mooi veld om een eerste skirm op te spelen?

Ik wilde samen met een maat van me ook joinen, om zo onze eerste impressie te krijgen van airsoft.
Is het bij dark forest mogelijk om als niet nabv-lid een huurkit te huren en mee te skirmen tijdens zo'n event?
Zo ja, waar kan ik me dan aanmelden?

Alvast bedankt voor de info en hopelijk tot dan!

Barend Jan
 
Ha allemaal,

Zijn er al veel mensen die naar deze skirm gaan en is dit een mooi veld om een eerste skirm op te spelen?

Ik wilde samen met een maat van me ook joinen, om zo onze eerste impressie te krijgen van airsoft.
Is het bij dark forest mogelijk om als niet nabv-lid een huurkit te huren en mee te skirmen tijdens zo'n event?
Zo ja, waar kan ik me dan aanmelden?

Alvast bedankt voor de info en hopelijk tot dan!

Barend Jan
Zelf weet ik het niet zo barend ik zou zeggen bel ze even op en als het niet mogelijk is kan ik jouw als intro meenemen denk ik
 
Ha allemaal,

Zijn er al veel mensen die naar deze skirm gaan en is dit een mooi veld om een eerste skirm op te spelen?

Ik wilde samen met een maat van me ook joinen, om zo onze eerste impressie te krijgen van airsoft.
Is het bij dark forest mogelijk om als niet nabv-lid een huurkit te huren en mee te skirmen tijdens zo'n event?
Zo ja, waar kan ik me dan aanmelden?

Alvast bedankt voor de info en hopelijk tot dan!

Barend Jan

Hey Barend Jan,

Prima veld om op te beginnen denk ik.
Geen super ingewikkelde missies.
En je kan best wel een beetje je eigen gang gaan. Een team blauw en rood en knallen maar.

Hoe ziet zo een dag eruit?
In dit geval kom je aan bij een boerderij met parkeerplaats. Je meld je binnen aan.

Er vertrekt vanaf de parkeerplaats 2x een huifkar die ons naar de safezone en het speelveld brengt.(ja al je spullen moeten dus mee in de huifkar want je komt niet meer terug tussendoor op de parkeerplaats).

Aangekomen daar zijn er grote tenten waar je je kan omkleden en je magazijnen vullen etc. En fps meting van je replica.... ga er vanuit dat dat bij een huuruitrusting niet nodig is.

Briefing: er word verteld wat de (veiligheids) regels zijn en de missie van vandaag.

Naar je team spawn (blauw of rood, bandje krijg je trouwens bij aanmelden boerderij).
3 2 1 en gaan.

In de middag pauze, eten, drinken en magazijnen hervullen.

Verder met spel.

Einde dag, terug met huifkar en afrekenen bij de boerderij.

Mocht je t leuk vinden kunnen we jullie natuurlijk altijd een beetje opweg helpen.

Misschien tot dan!



Je kan je aanmelden via onderstaande link
http://dark-forest.atcx.nl/reserveren/?event_id=333

Kies voor "introduce - huuruitrusting".
 
  • Leuk
Waarderingen: paul37