Zaklamp op je sidearm

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
88
26
Trophies
2
Ik ben op zoek naar een zaklampje voor op m'n TM sidearm.
Die er nu op zit werkt niet handig, want de aan-uit schakelaar zit tussen de lamp en mn trekkerbeugel.
Dus, ik ben op zoek naar een zaklampje met afstands bediening OF een schakelaar aan de zijkant, zodat ik hem SNEL en makkelijk kan bedienen.
Suggesties en tips mogen ook van Ali of Temu af komen !!!

Volgens mij is het tamelijk standaard dat de schakelaars redelijk in de buurt van de trigger guard liggen. Daardoor kun je zowel met je support hand als je triggervinger makkelijk je flashlight bedienen.

Ik kan mij niet voorstellen dat er flashlights zijn die je aan de zijkant van een pistol kan zetten, al is een ieder vrij om mij keihard te corrigeren natuurlijk. Er zit aan de zijkant immers geen rail. Plus, met een flashlight aan de zijkant, zou je nooit kunnen holsteren.

Heb je een foto van het geheel? En dat je wat duidelijk kan uitleggen met foto's wat er mis gaat, voor jou gevoel? Kunnen we denk ik beter meedenken.
:)

Ha kroeskoppie !
Je had hier al kunnen spieken : https://forum.airsoftbazaar.com/threads/tokyo-marui-hicapa-5-1-chrome-stainless.8310/

Hier zit de schakelaar :

schakelaar.JPG

Wat er mis gaat :

Als ik kort licht aan wil hebben zonder een goede grip te houden, moet ik met mn wijsvinger zitten mieren om dat knopje in te drukken.
Daar komt bij dat de lamp dan aan staat, dus nog een keer drukken om hem weer uit te schakelen.
Het voordeel van mijn zaklamp op de M4 is dat er een afstandsbediening bij zit waarmee licht kan aan schakelen bij indrukken, zodra ik de knop loslaat is de lamp weer uit.

Goedemorgen!

Leuke 1911! 😍

Ik heb beide onderstaande lampjes van Aliexpres en ze doen het heel goed!

Bedoel je 1 van deze 2?
De onderste zou je denk ik niet kunnen monteren omdat de kabel in de weg zit in verhouding met de rails van de 1911.

De bovenste gebruik ik wel voor op men Aap. Die werkt goed.

Screenshot_20241222_065432_AliExpress.jpg
Screenshot_20241221_211405_AliExpress.jpg

Het is maar goed dat blijkt, dat ik niet het hele forum uit mijn hoofd ken. ;)
Wat er mis gaat :

Als ik kort licht aan wil hebben zonder een goede grip te houden, moet ik met mn wijsvinger zitten mieren om dat knopje in te drukken.
Daar komt bij dat de lamp dan aan staat, dus nog een keer drukken om hem weer uit te schakelen.
Het voordeel van mijn zaklamp op de M4 is dat er een afstandsbediening bij zit waarmee licht kan aan schakelen bij indrukken, zodra ik de knop loslaat is de lamp weer uit.
Met de foto erbij kan ik mij heel goed voorstellen dat dit niet werkt voor je, inderdaad. Lijkt mij meer een flashlight voor op een M4 enz.

@Assault Captain geeft hier, met de X300U flashlight een goed, passend antwoord op. De schakelaar om de flashligt te bedienen komt dan te hoogte van je triggerguard, waar je makkelijk met je triggervinger of supporthand dan bij kunt.

Heb via Aliexpress toevallig momenteel 2 verschillende flashlights in bestelling staan, maar die zijn nog onderweg. Dan zijn deze en ook nog deze. Kon niet kiezen. 😊

Heb hier gekozen voor een kleiner formaat i.v.m. dat het op een SSP5 4.3 Variant gemonteerd gaat worden. :)