Zal ik me dan toch maar voorstellen...?

NLDChris

Active Member
11 mrt 2018
25
9
Trophies
4
Goedemiddag allen!
Christiaan is de naam en sinds dit voorjaar lees ik zo af en toe mee op het forum. Begonnen met airsoften na wat vrijgezellenfeesten bij o.a. HELshooter. Wat een eerste ervaring was dat...!

Ik kom uit de regio Nijmegen en heb de beschikking over de volgende replica's:
- Ares Amoeba AM-013
- G&G Firehawk
- TM Glock17
Alleen de Glock is nog stock, de rest heeft de nodige upgrades ontvangen.

Heb speelervaring bij 3Division (Bunkerhill), Delta Airsoft Events, Critical Hit (King Forest) en Crimi-Events (The Chambers).

Voor wie in de omgeving Nijmegen/Arnhem woont en eens samen wil spelen, altijd welkom! Speel vaak samen met mijn broertje en zoeken dan in het veld contact met gasten om samen tactisch mee te spelen.

• Leuk
Waarderingen: Akita
Welkom op het forum! Wat denk je van helshooter nu dat je ook een aantal normale skirms hebt gespeeld?

Welkom. Goed begonnen als je naar HEL bent geweest. Geen wonder dat je nu enthousiast bent. Persoonlijk vind ik HEL een van de best opgezette zaken op airsoft gebied.

• Leuk
Waarderingen: NLDChris
Welkom. Goed begonnen als je naar HEL bent geweest. Geen wonder dat je nu enthousiast bent. Persoonlijk vind ik HEL een van de best opgezette zaken op airsoft gebied.

Ik vond HEL shooter zelf wat minder, zeker voor de prijs die je betaald.

anyway; Welkom op het forum!

Welkom op het forum! Wat denk je van helshooter nu dat je ook een aantal normale skirms hebt gespeeld?

Ik ben nu meerdere keren naar HELshooter geweest, het 2de scenario hebben we met onze groep zelfs gewonnen waardoor we scenario 3 gratis hebben gespeeld :-) Ik denk dat je HELshooter niet moet willen vergelijken met een reguliere skirm. De laatste keer dat ik er was, speelde er voor ons een airsoftteam, compleet in eigen gear en multicam camo. Volgens mij sla je dan de plank mis bij HEL. Het gaat om de beleving die zij bieden (daar, acteurs etc, betaal je ook voor). Dat je je eigen gear mee neemt, prima natuurlijk maar dan betaal je veel geld voor alleen het tegenspel. Vooralsnog ga ik zeker weer terug naar HEL als het nieuwe scenario staat, genieten van een real life gaming experience die je bij een reguliere skirm niet zo intens ervaart. (= mijn mening ;-))