Zal me even voorstellen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alex
  • Startdatum Startdatum

Alex

New Member
20 jul 2015
1
0
Trophies
1
Hallo airsoftend NL, ik zal me even voorstellen.

Ben Alex, 28 jaar en al een tijdje aan het rondneuzen in de sport aitsoft. Heb me al aardig ingelezen en gekeken op internet. Hierdoor razend enthousiast geworden aangezien ik die actie(viteit) wel mis.

Heb mn pas in aanvraag, dus daar hoop ik binnenkort uitsluitsel over te krijgen. Heb in het verleden een soort gelijk iets gedaan, alleen dan niet met replica's en BB's. Kwam op een dooie middag surfen op het interweb het airsoft tegen en dacht gelijk: maar s ff kijken wat dat nou is. Zodoende.

Nog even wachten op de pas en dan kunnen we los. Sport en sportiviteit spreken me erg aan en wat ik zie op de div filmpjes, zit dat bij het airsoft wel goed.

Ik heb er zin in.

Gr Alex

Hallo Alex, 

Welkom op dit heerlijke forum.

Weet je ook al ongeveer voor wat voor load-out je wilt gaan?

En waar kom je trouwens vandaan?

Ook welkom  namens mij op dit forum en veel succes in de airsoft sport

Wilkommen!!! 

Leuk dat je ons hebt gevonden. Als je vragen hebt of dingen wilt weten ben je hier aan het goede adres! 

Thanx allemaal, lijkt me een heel fijn forum ook. 

Heb al een beetje rondgekeken qua replica's en ben er achter gekomen dat een GBBR toch meer voor mij is. Het realisme spreekt me erg aan. Zit te kijken voor een M4 (saai, i know) of een ACR replica (meestal masada geloof ik) welke ik erg mooi vind. 

Maar first things first, eerst de pas nog binnen krijgen 

Hallo Alex, welkom op ons forum.

Almere is wel nice, gunstige locatie. veel velden in een uurtje rijden.

Houdt er dan wel rekening mee dat een GBR het in de koudere maanden nauwelijks tot niet doet. Het realisme is super vet! Maar het is lastig spelen met gas als het koud is. Ook zullen je magazijnen een stuk duurder zijn en je onderhoud moet beter zijn dan met een elektrische replica! 

Ben me idd bewust van de voor- en nadelen van GBB. Houd t ook weer uitdagend om zo tactisch mogeijk te spelen