Zaterdag 26 Maart Ulicoten - 3 Global factions Storyline Airsoft Event

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
J

jules.cornelissen

Zaterdag 26 maart zullen @manderspaul en ik aanwezig zijn bij het 3 Global factions Storyline Airsoft Event te Ulicoten.

Ter informatie:

Kosten:
Eigen gear € 25,- p/p
Introducé € 47,50 p/p
(incl. leen replica & camo kleding geen BBs) Airsoft Advies! (geen eis alleen een advies)
* Don’t spray en pray – probeer eens midcaps
* Speel eerlijk en geef het goede voorbeeld.
* Neem je hit en blijf kalm als een ander het niet doet. Heb respect voor de Marshall, hij heeft het laatste woord!
Regels:
Wij hanteren de NABV regels en richtlijnen!
Zorg dat je op de hoogte bent van de NABV regelmenten zodat je niet voor een verrassing komt te staan.Catering:
Wordt verzorgt door Café de kneut.
(alleen contante betaling mogelijk, geen pin mogenlijkheden in het bos)
Vriendelijke groeten,
Mark & Yolanda Mark Stakenburg.
Critical Hit Airsoft Events.

Gr,

Binky Jules

Hè bink helaas zit dan m'n quotum voor deze maand er dan op maar wie weet toekomst

ik sluit me bij de beide heren aan voor mijn eerste Skirm!
@jules.cornelissen Bedankt!!

zo dan, Mijn eerste skirm is ook een feit.
geweldig mooie dag gehad, wel vroeg me bed uit. en lekker afgesloten aan de bar :)
ik wil de beide heren @jules.cornelissen & @manderspaul ontzettend bedankten.
Jules, Bedankt dat je me mee liet gaan ik heb erg veel geleerd gister en het echt naar mijn zin gehad, uitleg was perfectos en jullie zijn 2 mooie gozers! :* toch jules?

Paul ik blijf je luger geil vinden manmanman !!

Fijn om te horen dat je het zo naar je zin gehad hebt. Was leuk je erbij te hebben. Ook gezellig dat je naderhand nog ff met ons een drankje deed. :)
Hopelijk tot snel weer

@dennisl9 Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Daar doen we het uiteindelijk toch voor!

Hopelijk tot snel! :smiley: