Zo groen als gras

michaelbrama

New Member
25 apr 2016
1
0
Trophies
1
Hallo
Ik ben michael en kom uit leiden
Ik ben dit weekend eigenlijk voor het eerst in aanraking gekomen met airsoft en het lijkt me leuk om daar vaker mee in aanraking te komen,

Welkom Michael.

Waar ben je geweest, en wil je eerst nog een paar keer een skirm met huurkit proberen of is de aanvraag voor de NABV de deur al uit?

Welkom!
Het is voorjaar... vogeltjes leggen hun eieren en nieuwe Airsofters melden zich!
Precies wat EvilTwin al vraagt, al aangemeld bij NABV? Of nog als introducee verder tot je zeker weet of het is wat je wilt?

Stel, het is wat je wilt... weet je dan al wat voor gear je wilt?

Nog iemand uit de buurt! Wat een gezelligheid! Kom zelf uit sassenheim (5 min met de trein naar leiden)

Waar en hoe was je eerste ervaring met deze mooie sport?

Hey

Sorry dat ik zolaat reageer, ik had niet gezien dat jullie gereageerd hadden.
Gisteren (zondag 1 mei) samen met ronaldbouw naar de open skirm geweest bij Balls and Arrows geweest, en daar een elite huurset gehuurt. Het was in het begin zeker even wennen maar vond het onwijs leuk om te doen, zeker voor herhaling vatbaar...

Ben al gelijk aan het kijken naar een pak en wat accessoires zodat het allemaal was soepeler zit.

Hebben jullie nog ideeen.. Zat zelf aan ACU camo set te denken of een woodland

Ik hoor het wel , ik sta open voor suggesties

Gaaf! De helft van het forum was er ook (in team blauw).
En je moet kopen wat je zelf leuk vindt al raad ik multicam wel af [/geintje] :P
Maar acu is wel cool, dat zie je niet vaak meer. En iets origineels dragen is altijd leuk en levert ook leuke opmerkingen van andere mensen op ^^
Dpm en korps mariniers Woodland is heel makkelijk te krijgen, vandaar dat veel mensen dat ook dragen.
Acu kan je goed kopen op militarycollectibles4u.nl en voor een vest/plate carrier op elke site die gear verkoopt.

ik zelf draag dpm.
omdat het ook meer camouflage in bosgebieden geeft dan bijvoorbeeld multicam of/en vooral acu.
maar zoals chaosstate al zegt, lekker kiezen wat je het leukst en het mooist vind.

Zelf draag ik ook DPM omdat het simpelweg super goedkoop is in vergelijking met andere camo's. Ik heb mijn DPM setje gehaald voor een tientje terwijl de goedkoopste multicam set me al gauw 60 euro zou kosten. Dus zit je met een budget dan zou ik zeker voor een DPM setje gaan.

Welkom op dit lekkere forum.

Mijn advies: koop vooral in het begin bij een dump een DPM setje. Goedkoop en praktisch. Na verloop van tijd ontdek je wel waar je interesse ligt. Kan je dat DPM setje altijd achter de hand houden voor just in case.

Jep! Helemaal eens met Paul. Daarbij, ACU steekt echt gigantisch af in allerlei omgevingen behalve de bank van je oma ;)

https://www.milspecmonkey.com/articles/ACUCouch.jpg