zomer kleding

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
150
49
Trophies
2
En nog een (hoop ik) interessant gespreksonderwerp :
Wat trek je aan in de zomer ?
Eem longsleeve t-shirt is nog wel redelijk vol te houden, maar het vangt niks op qua hits.
En aangezien ik een mietje ben, ben ik eigenlijk op zoek naar iets van kleding wat de hits beter opvangt, maar waar je je niet helemaal suf in zweet....

Ik zweet me helemaal leeg in de zomer maar als het echt te warm word doe ik een t shirt aan.

Losser zittende kleding vangt de bb beter op in zoverre mij dit is opgevallen. Je kleding zou dan de impact opvangen van de bb.
Misschien moet je daar eens naar kijken?

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Ik weet niet precies wat voor longsleeve je hebt, maar een ubac shirt met longsleeve heeft al wat dikkere stof in de mouwen, dan een normale trui.

• Leuk
Het is hier een in de zomer een loszittend sport-shirt net ademende stof en korte mouwen. BB's op de armen kunnen inderdaad dan voor wondjes zorgen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe. Anders raak ik echt oververhit.
M'n plate carries beschermt mijn romp tegen de meeste hits, gelukkig. Ik gebruik de Plate Carrier van Novritsch. Ondanks dat ik daarin, met de geventileerde platen echt nog wel zweet, heb ik het daarin wel een stuk minder warm als mijn oude 8Fields Plate Carrier zonder ventilatie.

Maar ja, het blijft in de zomer gewoon warm; je doet gewoon ook aan een vorm van beweging en daarbij hoort, zeker in de zomer, warmte en zweet.

• Leuk