Zondag 30-04 King Forest

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
zondag ga ik met 1 introducé naar King Forest.

Airsoft in King Forest hosted by Critical Hit Events

TacSim
Single Shot only. (burst for support)
2 base commanders.
uitgebreide objectives
in-game acteurs

Kosten:
Eigen gear € 25,- p/p
Introducé € 49,95 p/p

Tijden:
Aanmelden vanaf 08:00.
Vertrek naar het bos 09:00.
(Zorg dat je op tijd bent).

Airsoft Advies! (geen eis alleen een advies)
* Don’t spray en pray – probeer eens midcaps
* Speel eerlijk en geef het goede voorbeeld.
* Neem je hit en blijf kalm als een ander het niet doet.
Heb respect voor de Marshall, hij heeft het laatste woord!

Regels:
Wij hanteren de NABV regels en richtlijnen!
Zorg dat je op de hoogte bent van de NABV regelmenten zodat je niet voor een verrassing komt te staan.
www.nabv.nl

Vriendelijke groeten,
Mark & Yolanda Mark Stakenburg.
Critical Hit Airsoft Events.

http://www.critical-hit.nl/evenement/86-operation-eagleview

NIce! Ik ben erg benieuwd naar deze locatie. Vooral voor de afmeting. Herinner me toen Airsofters hier ging zitten dat het een relatief klein veld was?

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Veld schijnt idd niet heel groot te zijn, maar de jongens van de shop waar ik altijd kom gaan ook en het is bij mij om de hoek... al met al voldoende excuses om er een keer heen te gaan :)

Daarbij komt dat Critical Hit er nu ook op zit en eigenlijk heel het veld heringedeeld heeft.

Het beloofd in ieder geval goed weer te worden, dus ik heb er al zin in :D

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Jan
Terug van weer een super geslaagde dag!

Helaas was slechte start i.v.m. wat achteraf slecht/niet feedende mag's bleken... lang verhaal kort, de ochtend alleen maar gesleuteld en m'n piston gedeeltelijk kapot (gelukkig uiteindelijk wel speelbaar).

De middag met 1 high cap mag rondgelopen aangezien dit de enigste was die wel lekker feede. Maar dat mocht de pret niet drukken!

Paar mooie hits kunnen en maken en ook een paar mooie kunnen incasseren, waar ik de mooiste toch eigenlijk wel het moment was waarbij ik samen met m'n maatje een mooie positie had en we tegelijk werden afgeschoten door een sniper. Toen we allebei HIT riepen hoorden we in de verte het gelach van een gelukt syncshot :)

Het veld zelf is niet heel groot, maar zeker groot en uitdagend genoeg voor het aantal mensen dat er was (en volgens mij was dat ook dicht bij het maximum wat wordt toegelaten). De organisatie was ook weer top! Waarbij vandaag een single shot only dag was en er werd gespeeld met basecommanders die ook actief deelnamen aan het spel. Continu werden we voorzien van nieuwe opdrachten waardoor je je niet hoeft te vervelen.

Of het m'n favoriete veld weet ik nog niet, dit komt mede omdat er nog heel veel plannen zijn m.b.t. aanpassingen/herindeling van bepaalde gedeeltes, maar ik zal hier zeker nog een keer naar terug gaan en ik kan iedereen ook absoluut aanraden er eens een kijkje te gaan nemen.

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Riley en Imakittymeow
Bedankt voor de terugkoppeling!

Jammer van de technische problemen! Gelukkig heb je in de middag nog lekker wat kunnen doen.

In vergelijking met een ander veld, hoe groot is deze? Is het bijvoorbeeld het oude gedeelte van Balls and Arrows? Komt hij meer overeen met Veluwe Airsoft?

Heb de revieuw aangevuld :) maar het veld is 7 hectare groot (volgens de omschrijving van Airsofters die er ook spelen).

De technische problemen lijken grotendeels opgelost en gaf wel direct een goede rede om weer wat te upgraden :)

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: M14shooter en Jan