Laatste bijdragen

• ThereIsNoKarate
    ThereIsNoKarate reageerde op het onderwerp GG Glock.
    - Yes, the gun was sold as new - Nuprol NP 2.0 Premium Green Gas, I used it at room temperature - Yes, I watched the video and did it...
  • D
    Beste allemaal, Ik ben op zoek naar iemand die een stuk kan printen dat precies hetzelfde is als dit...
  • D
    David Racz reageerde op het onderwerp 3D prints.
    Beste allemaal, Ik ben op zoek naar iemand die een stuk kan printen dat precies hetzelfde is als dit...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    heb er ook een besteld kijken of het wat is
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    Thanks heb hem besteld 👍
  • Assault Captain
    Assault Captain waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    https://nl.aliexpress.com/item/1005009048569869.html?spm=a2g0o.productlist.main.40.58f6MCg8MCg8sj&aem_p4p_detail=202507240213572263831007...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Supplydrop.
    ik zie geen 06 nummer, wel deze : 085-0608548, die al geprobeerd ?
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Airsoft store Oostkamp (nachtmerrie).
    Hier lag DE kans voor de ondernemer om OF de vorige klacht alsnog te verhelpen/verbeteren, OF om iets van excuses aan te bieden dat de...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    https://nl.aliexpress.com/item/1005009048569869.html?spm=a2g0o.productlist.main.40.58f6MCg8MCg8sj&aem_p4p_detail=202507240213572263831007...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp GG Glock.
    cant help you with it because Glock 17 that will not shoot gives me 0 to go from bring it back and and just buy a umarex glock 17 CO2...
  • gambit
    gambit waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Airsoft store Oostkamp (nachtmerrie) met Leuk Leuk.
    Dank je voor je extra uitleg. Tja. Leek er, vanaf je eerste post, nogal op dat het je allemaal vooral dwars zit, aangezien: - Je hebt...
  • R
    Ik had dit account gemaakt om meer informatie te krijgen over het probleem dat ik heb en dat niet opgelost was door de airsoft store. Ik...
  • R
    Je mag zeker mijn verhaal appart vinden. Ten eerste had ik een review geschreven waar er niet instond ik kom hier nooit meer, maar die...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Supplydrop.
    "Echt balen, Hugo. Had eerlijk gezegd nog nooit van die shop gehoord — ik bestel m’n spullen altijd gewoon bij silentindustries.eu. Daar...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Supplydrop.
    Nee hier heb ik nooit iets gekocht. Het is opletten tegenwoordig.