Laatste bijdragen

• gambit
    gambit reageerde op het onderwerp HPA systems.
    dat is goed. Was als bang dat je hem bij shogun had besteld dan betaal je 40 euro teveel
  • S
    Salufoli reageerde op het onderwerp HPA systems.
    Bij tag https://www.tacticalairsoftgear.nl
  • gambit
    Waar heb je hem gekocht?
  • S
    Je maakt me blij! Ik had het namelijk al besteld, en bedacht me hhmmm misschien handig om te vragen😂😂
  • gambit
    Weet ik niet. Maar als er problemen zijn kwa aansluiting staat het er vaak bij als je de regulator koopt, maar wolverine kan op alle...
  • S
    Top dank je wel! Maar wat houd de slp en non-slp in dan? Hebben wij als Nederlanders ook mee te maken?
  • gambit
    deze combo kan zonder problemen
  • S
    Salufoli heeft het onderwerp HPA systems geplaatst in Technische hulp / Technical Help.
    Beste lezer, Diego hier, nieuw tot de HPA systeem. Ik ben bezig met het samen stellen van een hpa systeem. Ik wil de: “Balystik 0.8L...
  • ThereIsNoKarate
    ThereIsNoKarate reageerde op het onderwerp GG Glock.
    Yeap
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp SA-E26 Edge 2.0 issues.
    klinkt als midcap syndroom
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp GG Glock.
    did you put the safety off? sound like the safety is on and your forcing the trigger
  • Q
    Quinn Heidema reageerde op het onderwerp SA-E26 Edge 2.0 issues.
    Zit er ook speling in je midcap magazijn als deze op z'n plek zit? Heb je geprobeerd de midcap vast te pakken en omhoog te duwen zodra...
  • P
    Hoi allemaal, Ik heb de Daniel Defense® M4A1 SA-E26 EDGE 2.0™ GATE ASTER - Chaos Bronze replica thuis, maar ik ondervind wat problemen...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    Ik laat het weten 🙂
  • ThereIsNoKarate
    ThereIsNoKarate reageerde op het onderwerp GG Glock.
    - Yes, the gun was sold as new - Nuprol NP 2.0 Premium Green Gas, I used it at room temperature - Yes, I watched the video and did it...