Laatste bijdragen

• Paashaas
    Paashaas waardeerde victor's bericht in het onderwerp inschieten kijker Barrett met Leuk Leuk.
    my 2 cents -> met 0.3g bb's @ 328 fps zit je nog maar op 1.4J. Ver af van de max 2.3J. Zou het inderdaad eerder in de suggesties van...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp inschieten kijker Barrett met Leuk Leuk.
    Je zou eens naar de Youtuber 'Airsoftnext' kunnen kijken. Heeft 3 video's gemaakt over de M82A1 van Snow Wolf met o.a. een HPA upgrade...
  • DennisW
    @Khalzan Heb je hier ooit nog antwoord op gekregen? Op de NABV website staat een rapport over de Umarex M3 Carl Gustav, waar staat dat...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp inschieten kijker Barrett.
    de chrono instellingen wist ik, maar je mag bij unit de instellingen niet aanpassen. maar voor een replica die gemaakt is om te “snipen”...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp inschieten kijker Barrett.
    6.5 kg. “maar” 1.5 kg meer dan mn M4 🙃 ik wil er geen hpa van maken, dan maar op zoek naar andere oplossingen.
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp inschieten kijker Barrett met Leuk Leuk.
    De Snowwolf Barret staat helaas niet bekend om z'n prestaties. Meer om z'n opvallende, heule grote formaat... Ik geloof dat heel veel...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Assault Captain's bericht in het onderwerp inschieten kijker Barrett met Leuk Leuk.
    Je chrono staat ingesteld op 0.20 gr en niet op de 0.30 gr en verder dat is wel weinig Joule voor een sniper. Mijn dmr heeft 1.7 Joule...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Veer vervangen.
    Als je uit gelderland komt, dan zou ik hem naar krale toe brengen dan heb je goede service en kan je er vanuit gaan dat het goed komt...
  • G
    Gertjanvenema reageerde op het onderwerp Veer vervangen.
    Kom uit Gelderland
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Veer vervangen.
    Mijn persoonlijke ervaring vroeger als je met een replica die je bij Taiwangun had gekocht naar Unit13 ging voor een probleem dan zeiden...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Veer vervangen.
    Van waar uit Nederland kom je? Ik heb vroeger ook eens voor zo'n dilemma gestaan. Uiteindelijk had ik de prul in een hoek gegooid en...
  • G
    Bij welke winkels in Nederland kan dit?
  • G
    Welke winkels in nl kan ik blijven wachten en een nieuwe veer laten plaaten
  • E
    Eviltwin-NL reageerde op het onderwerp Veer vervangen.
    Als het een standaard m4 replica met V2 gearbox is, is het adhv youtube makkelijk te doen. Ff op diss / assembly m4 v2 gearbox zoeken...
  • Assault Captain
    Assault Captain waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp inschieten kijker Barrett met Leuk Leuk.
    De Snowwolf Barret staat helaas niet bekend om z'n prestaties. Meer om z'n opvallende, heule grote formaat... Ik geloof dat heel veel...