Laatste bijdragen

• gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Veer vervangen.
    G&G replica’s hebben geen quick-change spring gearbox, en ik weet niet precies waarom, maar dat is nu eenmaal typisch voor G&G. Hierdoor...
    • 528417981_1317045940424748_4889063165205598835_n.jpg
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel gedacht had dat de red dots enz een beetje in het midden staan afgesteld vanuit de fabriek. Maar dit...
  • Assault Captain
    Ach die batterij is niet erg. Ik zocht naar iets wat ik per direct ergens kon halen. Anders was ik goedkoper uitgeweest 🙂
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp inschieten kijker Barrett.
    Je chrono staat ingesteld op 0.20 gr en niet op de 0.30 gr en verder dat is wel weinig Joule voor een sniper. Mijn dmr heeft 1.7 Joule...
  • Paashaas
    Ik heb pasgeleden een Barret gekocht. Nou ja, eigenlijk 2. De eerste was een plastic variant van Lancer, 2dehands, waar achteraf van...
    • nuth1.jpeg
    • nuth2.jpeg
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    De link die ik plaatste is idd zonder batterij/accu. Deze vond ik na 5 seconden zoeken op ali. Toen ik de mijne indertijd zocht zag ik...
  • G
    Hallo ik heb onlangs een cmf-16 e.t.u. s aeg m4 Gekocht nu schiet hij te hard nu wil ik een m90 of m100 veer plaatsen alleen vraag ik me...
  • Assault Captain
    Oke nu mijn bevindingen, Ik heb net mijn red dots en scopes afgesteld met behulp van dit set. Het set koste met verzenden €13,93 De...
    • 20250809_134848.jpg
    • 20250809_132817.jpg
    • 20250809_133015.jpg
  • Assault Captain
    Dan hebben jullie meer geluk dan ik.
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    ik had er een batterij bij gekregen
  • Assault Captain
    Hij is binnen, ik heb vandaag eerst een passende batterij moeten zoeken. Morgen ga ik het echt testen.
  • Assault Captain
    Assault Captain waardeerde gambit's bericht in het onderwerp CM.053B cyma platinum ak met Leuk Leuk.
    met mijn dmr komt een .40 verder dan een .36 Dus nee een bb die zwaarder is komt niet altijd minder ver maar gaat wel minder snel
  • G
    ghalil waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    Levertijden variëren van 2 weken tot 6 weken als je op ali express besteld..... Nog effe geduld denk ik :-D
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp CM.053B cyma platinum ak.
    met mijn dmr komt een .40 verder dan een .36 Dus nee een bb die zwaarder is komt niet altijd minder ver maar gaat wel minder snel
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp CM.053B cyma platinum ak.
    In principe maakt het gewicht niets uit toch ? Als die knikker maar 6 mm is toch..... Alleen, hoe zwaarder, hoe minder ver hij komt....