Laatste bijdragen

• Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    Levertijden variëren van 2 weken tot 6 weken als je op ali express besteld..... Nog effe geduld denk ik :-D
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp CM.053B cyma platinum ak.
    Wat je in mijn foto ziet zijn ook AK's maar dan omgebouwd naar moderne met upgrades, dustcover met rails er op anderen handguard pistol...
  • S
    STRIMIX reageerde op het onderwerp CM.053B cyma platinum ak.
    De .25gram staat op taiwangun. .28 staat er niet bij, en zijn er geen rails te krijgen voor dit type cyma zodat er wel een scope op kan...
  • G
    ghalil waardeerde Assault Captain's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    Ik laat het weten 🙂
  • G
    ghalil reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    En is het wat?
  • G
    ghalil waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    https://nl.aliexpress.com/item/1005009048569869.html?spm=a2g0o.productlist.main.40.58f6MCg8MCg8sj&aem_p4p_detail=202507240213572263831007...
  • G
    ghalil waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    Nou, we hebben in ieder geval genoeg testpersonen nu. :) Laat vooral even weten of het wat is heren, interessante optie!
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp CM.053B cyma platinum ak.
    Hallo het is een prima replica denk ik, maar ik zou persoonlijk voor een E&L 105 of een LCT 105 gaan, omdat ik weet dat je met external...
    • 1754497811973.jpg
  • S
    STRIMIX heeft het onderwerp CM.053B cyma platinum ak geplaatst in Algemeen / General.
    Hallo, Ik ben nu lid can de nabv, na een tijd geleden al wat info te hebben gebraagd over replicas heb ik nu toch de vraag over een...
  • M14shooter
    M14shooter waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Vraag regelgeving Dmr. met Leuk Leuk.
    Ik had je dat verteld idd bij daarle bijvoorbeeld hammeren ze er al op en zal je replica vanaf sep. niet meer goed worden gekeurd als...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Vraag regelgeving Dmr..
    Ik had je dat verteld idd bij daarle bijvoorbeeld hammeren ze er al op en zal je replica vanaf sep. niet meer goed worden gekeurd als...
  • T
    TheDutchreaper1989. waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Vraag regelgeving Dmr. met Leuk Leuk.
    Er is dit jaar door de NABV, onder het kopje 'Publicaties' op de website, een advies afgegeven voor spelregels DMR. Is al een tijdje...
  • T
    Ik heb gisteren ondanks een erg natte dag een leuke skirm bij balls and arrows Lelystad gehad. Alleen tijdens het chrono'en hoorde ik...
  • gambit
    gambit waardeerde Hugo-h's bericht in het onderwerp Supplydrop met Leuk Leuk.
    Gisteren kreeg ik een mail van de web shop, met een update dat ze het bedrag terug zouden storten. Vandaag stond het op mijn rekening.
  • S
    Salufoli reageerde op het onderwerp HPA systems.
    Hahahaha nee, ik wilde wel doen want dan had ik alles vandaag binnen. Maar toch maar 40 euro bespaard!