Laatste bijdragen

• G
    ghalil reageerde op het onderwerp Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2.
    Ik heb een G&G CM16 SRL, maar na 10 jaar ben ik overgestapt naar de SSR4 gen 2 van Novritsch. De CM16 ga ik ombouwen naar een DMR. De...
    • 1000109369.jpg
    • 1000109370.jpg
  • G
    ghalil waardeerde Assault Captain's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    Hij is binnen, ik heb vandaag eerst een passende batterij moeten zoeken. Morgen ga ik het echt testen.
  • G
    ghalil waardeerde Assault Captain's bericht in het onderwerp Laser bore sighter met Leuk Leuk.
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel gedacht had dat de red dots enz een beetje in het midden staan afgesteld vanuit de fabriek. Maar dit...
  • G
    ghalil reageerde op het onderwerp Laser bore sighter.
    Ik doe vooral binnen en af en toe buiten. Wind heb ik niet veel mee te maken. Op zich toch wel een goed hulpmiddel. Om mee te beginnen...
  • G
    Oke nu mijn bevindingen, Ik heb net mijn red dots en scopes afgesteld met behulp van dit set. Het set koste met verzenden €13,93 De...
  • L
    limpshot4325 heeft het onderwerp AEG probleem geplaatst in Technische hulp / Technical Help.
    Na de AEG een tijdje in opslag te hebben gehad dacht ik hem er eens uit te halen en even te testen om te kijken of alles nog werkt naar...
  • Cedric
    Cedric reageerde op het onderwerp Airsoft auderghem.
    Alvast bedankt voor jullie antwoord. Die link die je hebt doorgestuurd is niet de plaats waar ik wil gaan Spelen. De plaats is een...
  • Assault Captain
    Assault Captain reageerde op het onderwerp Airsoft auderghem.
    Airsoft Oudergem - Airsoft Spelen | RESERVEER ONLINE https://share.google/12CZI1lQ04XyKGh3G Hoi cedric Even google gebruiken en ik...
  • Cedric
    Cedric heeft het onderwerp Airsoft auderghem geplaatst in Skirms.
    Waar kan ik reserveren om hier te gaan spelen, CQB AUDERGHEM. Alvast bedankt
  • T
    Tom de Witte waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Supplydrop met Leuk Leuk.
    Met het verhaal van @tactcoolCrab erbij lijkt het mij vrij duidelijk dat het beter is om niet bij Supplydrop te bestellen. Oogt een...
  • Assault Captain
    Assault Captain waardeerde tactcoolCrab's bericht in het onderwerp Supplydrop met Leuk Leuk.
    tank you @Hugo-h , i have submitted my dispute already and contacted the NABV.
  • tactcoolCrab
    tactcoolCrab reageerde op het onderwerp Supplydrop.
    tank you @Hugo-h , i have submitted my dispute already and contacted the NABV.