Laatste bijdragen

• LLV
    LLV waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Je mag wel een keertje met mij mee als je dit zou willen maar ik speel eigenlijk alleen maar buiten. Maar in ons team zitten ex...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Je mag wel een keertje met mij mee als je dit zou willen maar ik speel eigenlijk alleen maar buiten. Maar in ons team zitten ex...
  • LLV
    LLV waardeerde knarf1972's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Thanks ! Jammer weinig is in Noord Holland om te trainen .
  • K
    knarf1972 reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Thanks ! Jammer weinig is in Noord Holland om te trainen .
  • K
    knarf1972 waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi, Een tijdje terug heb ik iemand anders een beetje op weg geholpen in de NL wereld van IAPS/IPSC Action Air. Deze post citeer ik...
  • LLV
    LLV waardeerde Martinvb's bericht in het onderwerp NABV vs. ACA met Leuk Leuk.
    Ik heb een paar maanden geleden een E-mail gestuurd naar ACA ivm met uitbreiding van evenementen in de toekomst en hun visie over het...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Leo is Nieuw.
    Hoi Ricardo, Die Fal, Mag en CG zijn me bespaard gebleven. Daarvoor in de plaats hadden we een 120mm mortier … maar wel met banden 😂...
  • LLV
    LLV waardeerde Ricardo Roumimper's bericht in het onderwerp Leo is Nieuw met Leuk Leuk.
    Hi Leo, Welkom. Zelfde laken en pak hier, alleen dan naast: 9mm Browning & Uzi ook met: Fal, Mag en Carl Gustav moeten 'slepen' . FYI...
  • M
    Martinvb reageerde op het onderwerp NABV vs. ACA.
    Ik heb een paar maanden geleden een E-mail gestuurd naar ACA ivm met uitbreiding van evenementen in de toekomst en hun visie over het...
  • R
    Ricardo Roumimper reageerde op het onderwerp Garfield stelt zich voor.
    Hi Arvid, Welkom op het forum. Hier ook een Glock 17 en een M4 AEG . Oude bike's: Honda's, Suzuki's, Yamaha's, etc, etc, restaureren...
  • R
    Ricardo Roumimper reageerde op het onderwerp Leo is Nieuw.
    Hi Leo, Welkom. Zelfde laken en pak hier, alleen dan naast: 9mm Browning & Uzi ook met: Fal, Mag en Carl Gustav moeten 'slepen' . FYI...
  • LLV
    LLV waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi, Een tijdje terug heb ik iemand anders een beetje op weg geholpen in de NL wereld van IAPS/IPSC Action Air. Deze post citeer ik...
  • K
    knarf1972 waardeerde LLV's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoi Frank ! Ik ben hier ook nieuw. En benieuwd wat je voor reacties krijgt. Dus ik lees even mee :-) Groet! Leo
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Hoi Frank ! Ik ben hier ook nieuw. En benieuwd wat je voor reacties krijgt. Dus ik lees even mee :-) Groet! Leo
  • LLV
    LLV waardeerde knarf1972's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hallo De afgelopen 15 jaar schiet ik zelf asn en ipsc op de club waar ik lid ben , om te kunnen trainen lijkt het me leuk airsoft te...