Laatste bijdragen

• K
    knarf1972 waardeerde Garfield's bericht in het onderwerp Garfield stelt zich voor met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal ! Mijn naam is Arvid en ik woon in Amersfoort. Ik heb bijna twintig jaar als sportschutter met vuurwapens geschoten...
  • K
    knarf1972 waardeerde Martinvb's bericht in het onderwerp Iaps team met Leuk Leuk.
    Hallo. Ik zou graag een nieuw IAPS team willen starten of me aansluiten bij een al bestaand team. We zouden kunnen trainen in het NAC...
  • K
    knarf1972 heeft het onderwerp Nieuw hier geplaatst in Stel je voor / Introduce yourself.
    Hallo De afgelopen 15 jaar schiet ik zelf asn en ipsc op de club waar ik lid ben , om te kunnen trainen lijkt het me leuk airsoft te...
  • LLV
    LLV waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Ervaringen met de Umarex H&K mp7 GBB met Leuk Leuk.
    Van wat ik weet van andere mensen is het een fijne replica. En gemaakt door vega force company die maken wel de besten GBBr. en met de...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Ervaringen met de Umarex H&K mp7 GBB.
    Van wat ik weet van andere mensen is het een fijne replica. En gemaakt door vega force company die maken wel de besten GBBr. en met de...
    • 643564356.jpg
  • LLV
    LLV heeft het onderwerp Ervaringen met de Umarex H&K mp7 GBB geplaatst in Reviews.
    Wie heeft er uit eerste hand ervaring met de H&K Mp7 van Umarex ? En dan doel ik meer op. Wat voor type gas en BB’s gebruik je ? Maar...
  • LLV
    LLV waardeerde NielsHoffland's bericht in het onderwerp NABV Event maken voor reizen met Leuk Leuk.
    Bedankt voor de reactie! Ik had al zo'n vermoeden maar het is fijn om het zeker te weten.
  • LLV
    LLV waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Ik kan niet posten. met Leuk Leuk.
    Oke, een andere browser, dus. Intressant. Ik zal het topic dan sluiten. Opgelost en handig als referentie voor anderen. :)
  • LLV
    LLV waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Leo is Nieuw met Leuk Leuk.
    welkom leo ik heb zelf een umarex 18c op HPA en daar mag je gewoon me spelen alleen bij een binnen locatie niet omdat hij full auto kan...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Leo is Nieuw.
    welkom leo ik heb zelf een umarex 18c op HPA en daar mag je gewoon me spelen alleen bij een binnen locatie niet omdat hij full auto kan...
    • g18.jpg
    • g17.jpg
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Leo is Nieuw.
    Idee is idd eerst die Mp7 en daar handig mee worden. Die sidearm is nu puur een oriëntatie voor straks. Vooral ook omdat dat nog vers in...
  • N
    naolesh reageerde op het onderwerp Garfield stelt zich voor.
    halo!:)
  • LLV
    LLV waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Leo is Nieuw met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum. Op de website van de NABV zelf staat ook een kaart met locaties waar airsoft beoefend wordt. Je kunt dan eens...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Ik kan niet posten..
    Andere browser geprobeerd. En hoppa. Nu lukt t wel. Dus deze post kan ik verwijderen ?;-)
  • LLV
    LLV heeft het onderwerp Leo is Nieuw geplaatst in Stel je voor / Introduce yourself.
    Ik ben Leo, nieuw met Airsoft. Ooit met een Uzi en (ik geloof) een Browning over de hei gelopen. Ja dienstplicht, dus reken m’n...